بر اساس مطالعه صورت گرفته در فرانسه ۷۵ درصد کاربران اینترنتی وقتی که برای وبگردی می گذارند، به مراجعه به سایت های فرهنگی و تفریحی اختصاص دارد.

بر اساس مطالعه صورت گرفته در فرانسه ۷۵ درصد کاربران اینترنتی وقتی که برای وبگردی می گذارند، به مراجعه به سایت های فرهنگی و تفریحی اختصاص دارد.

این بررسی که توسط "دستگاه عالی نظاتی بر نشر آثار و حفاظت از حق نشر در اینترنت" (HADOPI) صورت گرفته همچنین حاکی است که فرانسویان به طور میانگین دست کم روزی یک ساعت و نیم وقت خود را به وبگردی اختصاص می دهند.

بر اساس همین گزارش فرانسویان که در هفته به طور میانگین حدود ۱۱ ساعت و ۲۰ دقیقه از وقت خود را به وبگردی اختصاص می دهند که از این زمان ۷۵ درصد برای مراجعه به سایت ها و مراکز فرهنگی می باشد. در صدر این سایت ها و فعالیت های فرهنگی موسیقی، سپس فیلم، بازی های ویدئویی و کتاب قرار دارد.

این بررسی که روی یک جامعه آماری بالغ بر ۶ هزار و ۲۳ نفره از افراد بالای ۱۵ ساله از مناطق مختلف فرانسه صورت گرفته حاکی است که ۸۲ درصد شرکت کنندگان در این بررسی اعلام کردند که طی یک هفته دست کم یک کالای فرهنگی را خریده یا از یکی از تفریحات پیشنهادی روی سایت استفاده کرده اند. حدود ۸۰ درصد افراد نیز اعلام کرده اند که در هفته حدود ۲۸ یورو برای خرید محصولات فرهنگی یا استفاده از تفریحات هزینه کرده اند.

کد خبر 1337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =