نمایندگان مجلس خواستار مجازات اعدام برای همجنسگرایان هستند

در تانزانیا، همجنس‌گرایی یک تابو بزرگ است، بنابراین قانون‌گذاران خواستار قوانین سخت‌تر برای مقابله با همجنس‌گرایی، دوجنس‌گرایی، ترنس‌جنس‌گرایی،حیوان‌گرایی، نکروفیلیا و اعمال مشابه هستند.

نمایندگان مجلس تانزانیا برای قانون جدید ضد همجنس‌گرایی تلاش می‌کنند که مجازات‌های سخت‌تری را برای روابط همجنس‌گرایان (LGBTQ) اعمال می‌کند، اقدامی که ارزش‌های آفریقایی را در میان نسل جوان و در نتیجه آینده این کشور را ترویج می‌کند.

نمایندگان مجلس مخالف همجنس گرایی، که به نظر می رسد از حمایت دولت، رهبران مذهبی و عموم مردم برخوردار هستند، می خواهند که عاملان در صورت مجرم شناخته شدن با مجازات اعدام روبرو شوند.

علیرغم اینکه صراحتاً توسط قوانین کشور منع نشده است، اقدامات همجنس گرایی در حال حاضر تحت چتر "جرایم غیرطبیعی" ممنوع است، همانطور که در بخش ۱۵۴ از فصل ۱۶ قانون جزا بیان شده است.

بر اساس قانون جزا، این افراد در صورت اثبات جرم محکوم به حبس ابد و در هر حال حبس حداقل سی سال در پشت میله های زندان هستند.»

آقای فستو سانگا، نماینده مجلس مکته، گفت که اگر اقدام سختی انجام نشود، در ۳۰ تا ۵۰ سال آینده، نیمی از قانون‌گذاران ممکن است همجنس‌گرا باشند. ما باید از هم اکنون برای آینده کشور اقدام کنیم. در پنجاه سال آینده، ما ممکن است خود را با رهبرانی از همان طبیعت بیابیم. در واقع، تنها به همین جا در مجلس ختم نمی شود، بلکه ممکن است آنها را در مساجد و کلیساها به عنوان امام جماعت و کشیش پیدا کنیم.»

با این حال، آقای سانگا با آقای کاتانی، که فکر می کند هر کس از نظر پزشکی ثابت شود که در چنین اعمالی دست داشته است، باید با حکم اعدام مجازات شود، صحبت کرد.

علاوه بر این، آقای سانگا به طور غیرمستقیم با همکار خود موافقت کرد و گفت که حداکثر مجازات فعلی حبس ابد است، اما او فکر می‌کند که اقدامات سخت‌تری باید انجام شود زیرا همه چیز در فضای باز اتفاق می‌افتد.

بیایید اکنون اقدام کنیم، ما نباید صبر کنیم، این فرهنگ آفریقایی نیست، نه اخلاق ماست و نه ارزش های ما، کتاب های مقدس ما - قرآن و انجیل - هر دو آن را رد می کنند. ما باید از فرزندان خود محافظت کنیم، زیرا اگر اکنون شکست بخوریم، رهبران همجنس‌گرا خواهیم داشت.» خانم ژاکلین نگونیانی، نماینده کرسی‌های ویژه، از افراد مسئول خواست تا اطمینان حاصل کنند که لایحه‌ای که با افرادی که در چنین اعمال غیراخلاقی و غیرقانونی دست دارند، به مجلس فرستاده شود.

رهبران مختلف سیاسی و مذهبی علناً چنین اقدامات ناگواری را محکوم کرده اند.

نمایندگان مجلس فکر می کنند که این موضوع نباید به دست رهبران سپرده شود، بلکه همه باید از سطح خانوادگی گرفته تا سطح ملی مشارکت کنند، زیرا کسانی که فعالیت های همجنس گرایی را ترویج می کنند نسل جوان را هدف قرار می دهند که سرمایه انسانی کشور برای توسعه محسوب می شود.

در تانزانیا، همجنس‌گرایی یک تابو بزرگ است، بنابراین قانون‌گذاران خواستار قوانین سخت‌تر برای مقابله با همجنس‌گرایی، دوجنس‌گرایی، ترنس‌جنس‌گرایی،حیوان‌گرایی، نکروفیلیا و اعمال مشابه هستند.

تاریخ:۲۳/۱/۱۴۰۲

منبع:

https://www.thecitizen.co.tz/tanzania/news/national/mps-call-for-tough-on-same-sex-relations--4196442

کد خبر 15072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =