دعوت از تانزانیایی ها برای ثبت نامه در دوره های آنلاین زبان ترکی

تانزانیایی ها دعوت شده اند تا برای دوره های آنلاین زبان ترکی که قبل از ۲۸ می سال جاری توسط موسسه یونس امره ترکیه به صورت رایگان ارائه می شود، درخواست دهند.

تانزانیایی ها دعوت شده اند تا برای دوره های آنلاین زبان ترکی که قبل از ۲۸ می سال جاری توسط موسسه یونس امره ترکیه به صورت رایگان ارائه می شود، درخواست دهند.

چنین اقدامی پس از تقاضای فزاینده اکثر مردم از مناطق مختلف کشور انجام می شود که مایل به تسلط بر زبان هستند.

طبق وب سایت این موسسه، دوره های آنلاین به هزاران نفر در کشورهای مربوطه بدون دوره های فیزیکی زبان ترکی دسترسی پیدا می کنند.

سفیر ترکیه در تانزانیا، دکتر مهمت گولو اوغلو این تماس را از طریق یک بیانیه مطبوعاتی گسترش داد و نشان داد که مردم ترکیه و تانزانیا پیوند بسیار محکمی از عشق مشترک دارند.

و این پیوندها روز به روز قوی تر می شوند. علاقه زیادی به سریال های ترکی و زبان ترکی وجود دارد. دکتر گلو اوغلو گفت: موسسه یونس امره دوره های آنلاین زبان ترکی را برای رسیدگی به تقاضای روزافزون برای یادگیری ترکی برگزار می کند.

وی افزود: فعالیت‌های آموزشی ترکی که در فضای دوست‌داشتنی فرهنگ ترکیه انجام می‌شود، پیوندهای دوستی بین کشورها را نیز تقویت می‌کند. از دوستان تانزانیایی ما استقبال می شود تا قبل از ۲۸ می برای دوره ها درخواست دهند.

در وب سایت این مؤسسه همچنین خاطرنشان کرده اند که افرادی که به دنبال یادگیری زبان ترکی هستند، اما امکانات لازم برای این کار را ندارند، می توانند از دوره های آنلاین استفاده کنند.

با شرکت کنندگان از تمام گروه های سنی، دوره های ترکی راه را برای دوستی های جدید هموار می کند. در فضای پر محبت فرهنگ ترکیه انجام می شود، در حالی که فعالیت های آموزشی پیوندهای دوستی بین کشورها را تقویت می کند.
 

تاریخ: ۱۴۰۲/۲/۳۰

منبع : 

https://dailynews.co.tz/tanzanians-urged-to-apply-for-online-turkish-language-courses/

کد خبر 15579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =