ناظر محیط زیست می گوید شرکت لیک اویل ۶۶  پمپ بنزین در سراسر کشور بدون انجام ارزیابی اثرات زیست محیطی ساخته است.

شورای ملی مدیریت محیط زیست تانزانیا، شرکت لیک اویل را 3/3 میلیارد شیلینگ جریمه کرد

ناظر محیط زیست می گوید شرکت لیک اویل ۶۶  پمپ بنزین در سراسر کشور بدون انجام ارزیابی اثرات زیست محیطی ساخته است.

شورای ملی مدیریت محیط زیست (NEMC) دیروز اعلام کرد که در حال جریمه ۳/۳ میلیارد دلاری برای Lake Oil Limited است و گفت که این شرکت چندین پمپ بنزین به شیوه ای خلاف قانون ساخته است.

دبیرکل NEMC ، دکتر ساموئل گواماکا ، دیروز در دارالسلام به خبرنگاران گفت که Lake Oil ، ۶۶ پمپ بنزین در سراسر کشور بدون انجام ارزیابی اثرات زیست محیطی (EIA) بنا به قانون مدیریت زیست محیطی، ۲۰۰۴ ایجاد کرده است.

وی گفت: "این باعث ایجاد شرایط ناهموار می شود ، زیرا سایر شرکت ها قبل از راه اندازی جایگاه های سوخت این فرایند را طی کرده اند.  بنابراین ، من اعلام می کنم که Lake Oil Limited باید جریمه ای معادل ۳/۳ میلیارد شیلینگ (نزدیک به یک و نیم میلیون دلار)  برای جرائم مکرر بپردازد - و این پول باید ظرف ۱۴ روز از روز چهارشنبه ۱۷ شهریور پرداخت شود.

وی گفت: "در صورت عدم پیروی شرکت از دستور، NEMC چاره ای نخواهد داشت جز بستن ۶۶ ایستگاه سوخت رسانی که بر خلاف قانون مدیریت محیط زیست ۲۰۰۴ ساخته شده است."

وی گفت که NEMC با بازرسی ایستگاه های پمپاژ که توسط همه شرکت های دیگر اداره می شود، ادامه خواهد داد و تاکید کرد که در صورت عدم رعایت قانون مدیریت زیست محیطی ۲۰۰۴ ، هیچ شرکتی از مجازات در امان نخواهد بود.

کد خبر 8222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =