تانزانیا و آلمان دیروز ۲۵ میلیون یورو (۶۷.۸۲ میلیارد شیلینگ) قرارداد کمک مالی برای تامین مالی توسعه پایدار پروژه اکوسیستم مناطق حفاظت شده امضا کردند.

آلمان ۶۸ میلیارد شیلینگ به پروژه اکوسیستم تانزانیا کمک می کند

تانزانیا و آلمان دیروز ۲۵ میلیون یورو (۶۷.۸۲ میلیارد شیلینگ) قرارداد کمک مالی برای تامین مالی توسعه پایدار پروژه اکوسیستم مناطق حفاظت شده امضا کردند.

بانک توسعه آلمان (KfW) حدود ۸ میلیون یورو (۲۱.۷ میلیارد شیلینگ) در اولین قسمت به اکوسیستم سرنگتی به تانزانیا می دهد، در حالی که در قسمت دوم توافق نامه حدود ۱۷ میلیون یورو (۴۶.۱۲ میلیارد شیلینگ) به کاتاوی هدایت می شود.

امانوئل توتوبا، وزیر دائمی خزانه داری دیروز در مراسم امضاء گفت که هدف کلی حفاظت موثر و استفاده پایدار از منابع طبیعی، افزایش توسعه اقتصادی در مناطق مختلف از طریق حفظ اکوسیستم های مهم جهانی است.

این وجوه از فعالیت های درآمدزا در مناطق مجاور، تشکیل بانک حفاظت از جامعه (COCOBA) به همراه مدیریت پارک و زیرساخت ها حمایت می کند. او گفت که مورد دوم شامل ساخت پل، دفاتر مدیریت پارک ملی و تلاش های نیروی انتظامی است.

مداخله در اکوسیستم شامل مدیریت منابع طبیعی و بهبود معیشت شامل برنامه ریزی کاربری اراضی و ارائه گواهینامه های مربوط به حق تصرف معمولی است.

وی گفت: "این کمک مالی به موقع است زیرا همه می دانیم که بخش گردشگری تحت تأثیر همه گیری کووید -۱۹ قرار گرفته است و محدودیت های سفر بین المللی را اعمال می کند."

طی سال گذشته آلمان از تانزانیا در بخشهای مختلف به ارزش ۲۴۸.۷۹ میلیون یورو (۶۷۸.۵۴ میلیارد شیلینگ) برای آب، بهداشت، انرژی، حکمرانی خوب و حفاظت از محیط زیست حمایت کرده است.

سفیر رجین هس در اظهارات خود گفت روابط دو کشور در شش دهه گذشته مشترک است و این حمایت بخشی از روابط موجود است، و اشاره کرد که آلمان کمک مالی ۲۰ میلیون یورو (۵۶ میلیارد شیلینگ) چهار ماه پیش را برای کمک به تلاش های حفاظتی حیات وحش تمدید کرده است.

حمایتها تأثیرات همه گیری کروناویروس بر گردشگری و سایر بخشها را کاهش می دهد و به منطقه حفاظت شده سلوس و همچنین پارکهای ملی نییرر و سرنگتی هدایت شد، که نشان دهنده تعهد مستمر آلمان برای کمک به حفاظت در سراسر کشور است.

این امر برای اطمینان از سالم ماندن اکوسیستم سلوس در حالی است که حفاظت و استفاده پایدار از منابع طبیعی به توسعه روستایی کمک می کند.

کد خبر 8320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =