گردشگران و کارگران هتل عصر روز جمعه پس از آتش گرفتن چهار هتل گردشگری در منطقه Jambiani زنگبار در حدود ساعت ۵ عصر در یک حادثه عجیب، سالم فرار کردند.

آتش سوزی گسترده در چهار هتل گردشگری در زنگبار

نمایی هوایی از هتل های در حال آتش سوزی در زنگبار

 گردشگران و کارگران هتل عصر روز جمعه پس از آتش گرفتن چهار هتل توریستی در منطقه Jambiani زنگبار در حدود ساعت ۵ عصر در یک حادثه عجیب، سالم فرار کردند.

بخش امداد و آتش نشانی در حدود ساعت ۸ شب موفق به خاموش کردن آتش شد و مالکان هنوز خسارات واقعی متحمل شده را مشخص نکرده اند، ولی تصور می شود میلیاردها شیلینگ باشد.

سلیمان حسن، فرمانده پلیس منطقه در گفتگو با شهروند گفت: سه هتل به طور کامل در آتش سوختند و به جز مهمانانی که نجات یافتند، چیزی نجات پیدا نکرد.

با این حال، وی گفت: با وجود تخریب تمام اموال، اما هیچ بازدیدکننده یا کارمندی در نتیجه آتش سوزی که گفته می شود به دلیل کاهگلی بودن سقف هتل ها بوده، کشته یا زخمی نشده است.

وی گفت: "آتش سوزی در ویلا د کوکو شروع شد و عمدتاً به دلیل بادهای شدید به هتل های مجاور سرایت کرد."

هتل های دیگر عبارتند از Spice Island که شش اتاق خود را از دست داد، Fun Beach و Cobe که همگی ویران شده اند و مهمانان آن که هنوز تعداد آنها مشخص نشده است به سرعت به هتل های دیگر منتقل شدند.

وی گفت که علت آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده است، اما گزارش‌های اولیه می‌گویند که این آتش‌سوزی به دلیل نقص الکتریکی در آشپزخانه ویلا دکوکو بوده است.

به گفته فرمانده منطقه، این هتل ها متعلق به مالکان مختلفی است که اتباع خارجی هستند.

کد خبر 9648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =