آتش‌سوزی‌های جنگلی امسال در اسپانیا نزدیک به 150000 هکتار از زمین‌ها را نابوده کرده اند که بیش از پنج برابر میزان معمول در هر سال است

مرگ و میر ناشی از گرما در اسپانیا برای ماه ژوئیه به 1074 تن رسید

10:57 صبح 22 ژوئیه - تنها در طی سه روز تعداد جان باختگان در اسپانیا بر اثر موج گرما دو برابر شده. تعداد افرادی که بر اثر گرمازدگی و سایر دلایل مرتبط با گرما جان خود را از دست می دهند، همچنان و به سرعت در حال افزایش است.

با توجه به آتش سوزی های متعدد که هم بر گرما و هم بر کیفیت بد هوا افزوده است، شرایط در برخی مناطق بسیار دشوار شده است. تعدادی از مردم جان خود را در آتش سوزی از دست داده اند، در حالی که بسیاری دیگر از افراد خانه ها، حیوانات خانگی و کار و کسب شان را از دست داده اند.

آتش‌سوزی‌های جنگلی نزدیک به 150000 هکتار از زمین‌ها را نابوده کرده اند که بیش از پنج برابر میزان معمول در هر سال است. در حالی که آتش سوزی ها به بوته ها و علفزارها صدمه جدی وارد کرده است، آتش سوزی های دیگری مانند آتش سوزی در کاستیا و لئون (Castilla y Leon ) مقادیر زیادی از محصولات از جمله گندم را که به دلیل جنگ در اوکراین در حال حاضر با کمبود مواجه شده است، از بین برده اند.

در روزهای پایانی ماه ژوئیه در اسپانیا، برخی پیش بینی می کنند که تعداد مرگ و میر ناشی از موج گرما به 2000 نفر برسد که بیشتر از میانگین یک سال است.

کد خبر 13254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =