در ترکمنستان جشنواره بین المللی «گو وایرال عشق آباد ۲۰۲۳» برگزار شد

در ۲۹-۲۸ ژوئیه سال ۲۰۲۳ (۷-۶ مرداد ۱۴۰۲) دومین جشنواره بین المللی گو وایرال(Go Viral) در عشق آباد برگزار شد.

این مراسم با شعار «الهام و تعامل» برگزار شد. به گزارش خبرگزاری CentralAsia.news. در این جشنواره، تجار جوان ترکمنستان و نمایندگان سازمان های بین المللی حضور داشتند.

در حاشیه جشنواره ۱۰ جلسه دیدار خصوصی برگزار شد که برای تقویت روحیه تیمی، ایجاد پل‌های همکاری بین استارت‌آپ‌های تازه کار و متخصصانی طراحی شده که قبلاً تجربه کسب کرده‌اند.

در بخشی از این جشنواره کارگاهی با حضور نویسنده و جهانگرد آمریکایی «گِرِگ بوفورد» برگزار شد. این نشست با موضوع حل مسئله در عصر هوش مصنوعی برگزار شد. این مبتکر آمریکایی گفت که چگونه به یک «ذینفع» مستقیم از استفاده از فناوری های هوش مصنوعی تبدیل شد.

در این جشنواره برای شرکت کنندگان، هر آن چه که باید درباره «SMM، کپی رایتینگ، تبلیغات و فیلمبرداری» گفته می شد و میزگرد در مورد خبرگزاری در ترکمنستان و مهارت های تخصصی در ایجاد محتوای محبوب، گفتگو در مورد امکانات تجاری زنان، برگزار شد.

در جشنواره گو وایرال عشق آباد ۲۰۲۳ بیش از ۲۰۰ جوان ترکمنستانی، شرکت کردند.

این جشنواره با حمایت مرکز دیپلماسی ایالات متحده آمریکا در کشورهای آسیای مرکزی برگزار شد.

گفتنی است؛ برگزاری جنبش گو وایرال به سال ۲۰۱۷ باز می گردد و شامل تبادل نظر مستقیم اطلاعات مفید توسط نمایندگان جوان بااستعداد کشورهای آسیای مرکزی برای توسعه ایده های مؤثر در زمینه فناوری اطلاعات، فعالیت های رسانه ای، تجارت و فرهنگ می شود.

تاریخ: ۳۰/۰۷/۲۰۲۳ – ۸ مرداد ۱۴۰۲

منبع: 

https://turkmenportal.com/blog/65140/v-turkmenistane-proshel-mezhdunarodnyi-festival-go-viral-ashgabat-2023

کد خبر 16576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =