پخش صدای اذان و گلوله توسط گروه راست افراطی و راهپیمایی نژادپرستان

در ادامه پیامدهای حمله تروریستی وین، صبح یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹، یک وانت با اسکورت پلیس در منطقه ۸ وین که کمترین جمعیت مهاجر را دارد، بین ساعت ۹:۰۰ تا ۱۰:۰۰ صبح اقدام به پخش اذان و صدای گلوله و انفجار از بلندگو نمود که موجب اعتراض مردم منطقه گردید.

در ادامه پیامد های حمله تروریستی وین، صبح یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹، یک وانت با اسکورت پلیس در منطقه ۸ وین که کمترین جمعیت مهاجر را دارد، بین ساعت ۹:۰۰ تا ۱۰:۰۰ صبح اقدام به پخش اذان و صدای گلوله و انفجار از بلندگو نمود که موجب اعتراض مردم منطقه گردید. پلیس در همان روز عذرخواهی کرد و گفت که فردی تحت عنوان افزایش همدلی پس از واقعه تروریستی درخواست مجوز برای پخش موسیقی های شرقی کرده است ولی به جای آن با پخش صدای گلوله و اذان با صدای بلند موجب نگرانی مردم گردید و از این فرد به خاطر سلب آسایش عمومی و نفرت پراکنی شکایت شده است. به شکلی که بعدها در رسانه های اتریشی منعکس شد این فرد جورج امانوئل ناگل   Nagel Georg Immanuel سخنگوی سابق گروه راستگرای افراطی " اروپاییان میهن پرست علیه اسلامی شدن غرب" یا به اختصار پگیدا PEGIDA بوده است.  

طی روزهای گذشته اعلام شد که گروهی تندرو اتریشی که ضد حرکتهای فاشیستی هستند ، خودروی مذکور را یافته آنرا به آتش کشیدند.

از دیگر رویداد های بعد از ترور دوازدهم آبان ماه در محله مرکزی شهر وین راهپیمایی راستگرایان و نژاد پرستان اتریشی از جمله گروه هویت طلبان بود  که با پلاکارد هایی با شعار ترور اسلامی را متوقف کنید در نزدیک کلیسای مرکزی اشتفان به تجمع پرداختند. البته حضور پلیس برای کنترل جو مسالمت آمیز محسوس بود.

https://images02.oe24.at/ddc999ae-486d-4262-9931-72e033752d4d.jpg/XL-Konsole/453.028.825

https://www.tagesstimme.com/۲۰۲۰/۱۱/۰۹/patrioten-beschallen-wiener-strassen-mit-gebetsruf-und-schussgeraeusch/

https://www.xn--sterreich-z۷a.at/wien/wien-chronik/emotionale-gedenk-kundgebung-nach-terror-in-wien/۴۵۳۰۰۲۸۵۵

کد خبر 3656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =