تعداد واگیری های جدید به شدت در حال افزایش است و بیماران بیشتری باید مجدداً در بیمارستان ها برای درمان کووید -۱۹ بستری شوند. به یک زبان ساده روند گسترش بیماری صعودی است.

موج چهارم کرونا در اتریش در حال آغاز شدن است و همانطور که چند روز پیش پیتر کلیمک Klimek Peter محقق پیچیدگی ویروس  اعلام کرد، امسال زودتر از سال گذشته موج جدید کرونا آغاز می شود. تعداد واگیری های جدید به شدت در حال افزایش است و بیماران بیشتری باید مجدداً در بیمارستان ها برای درمان کووید -۱۹ بستری شوند. به یک زبان ساده روند گسترش بیماری صعودی است.

شهر وین پیشنهاد کرده است که شیوه جدیدی از ارائه تزریق واکسن در شهر وین اعمال شود و آن هم که از فردا در تمام سوپر مارکت های بزرگ به افرادی که خواهان دریافت واکسن هستند واکسن تزریق شود. این واکسیناسیون از طرف شرکت دارویی رو Rewe در سوپر مارکت ها اجرا می شود.  

و همانطور که جرالد گارتلنر Gerald Gartlehner، اپیدمیولوژیست همراه با سایر متخصصان اشاره می کند،  موج چهارم بیشتر روی افرادی که واکسینه نشده اند تمرکز خواهد کرد. راه حل: افراد بیشتری را واکسینه کنید. اما مشکل اصلی در آنجاست که تعداد کمتری از افراد انگیزه دارند تا آستین  خود را برای واکسیناسیون کرونا بالا بزنند.

برای مدت طولانی نظریه این بود که با   ۷۰ درصد واکسیناسیون به یک  ایمنی گله ای  می رسیم، اما نوع دلتا این درصد  را به ۸۰ تغییر داده است. در حال حاضر بیش از ۵۷ درصد اتریشی ها از واکسیناسیون کامل برخوردار هستند.

بنابراین دولت فدرال و ایالت های فدرال در تلاش هستند تا مردم را با ترفند های  گوناگون و خلاقانه ترغیب کنند تا واکسن بزنند. از طریق اتوبوس واکسیناسیون، قایق واکسیناسیون یا واکسیناسیون هایی که دیگر نیازی به ثبت نام ندارند و یا اینکه  آزادانه بتوانند نوع واکسن را خود انتخاب کنند. همچنین ممکن است که واکسیناسیون در مرکز خرید ، در کلیسای بزرگ جامع شهر یعنی سنت استفان ، در یک کنسرت راک و یا در در یک میخانه باشد.

شهر وین اکنون گزینه دیگری را ارائه می دهد: واکسیناسیون در سوپر مارکتها و در این راستا  با  همکاری با گروه Rewe ، واکسیناسیون هم اکنون در مقابل سوپرمارکت ها و در فروشگاه هایی مانند بیلا ، بیلا پلاس و پنی ارائه می گردد. برنامه هایی برای این واکسیناسیون ابتدا  در سه منطقه شهر وین شروع می شود.

لازم به ذکر است اعداد افراد کرونایی در اتریش در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰۰ نفر و تعداد کشته ها در همین روز ۵ نفر است.

https://kurier.at/chronik/oesterreich/corona-ab-morgen-wird-im-supermarkt-geimpft/۴۰۱۴۸۱۵۶۵

کد خبر 8073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =