معاون وزیر ماسانجا این را روز چهارشنبه یازدهم اسفند در دارالسلام هنگام سخنرانی در یک رویداد زنان و گردشگری که توسط زنان موزه ملی در آستانه روز جهانی زن که در ۸ مارس هر سال برگزار می شود در دهکده موزه برگزار می شود.

معاون وزیر منابع طبیعی و گردشگری تانزانیا : زنان باید در بخش گردشگری سرمایه گذاری کنند

مری ماسانجا، معاون وزیر منابع طبیعی و گردشگری، کلاهی بر سر دارد که توسط کارآفرینان حاضر در دهکده موزه در دارالسلام دوخته شده است.

مری ماسانجا، معاون وزیر منابع طبیعی و گردشگری از زنان این کشور خواسته است که از فرصت های مختلف برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری استفاده کنند تا بتوانند خود را از نظر اقتصادی توسعه دهند.

معاون وزیر ماسانجا این را روز چهارشنبه یازدهم اسفند در دارالسلام هنگام سخنرانی در یک رویداد زنان و گردشگری که توسط زنان موزه ملی در آستانه روز جهانی زن که در ۸ مارس هر سال برگزار می شود در دهکده موزه برگزار می شود.

معاون وزیر مسانجا با بیان اینکه زنان در ساخت و ساز مسائل مختلف از جمله سرمایه گذاری در صنعت گردشگری مشارکت داشته اند، از آنها خواست تا از فرصت های پیش آمده برای کسب درآمد استفاده کنند.

 "مطمئناً ما زنان در حال حاضر در حال افزایش هستیم و در گردشگری همچنان انگیزه دارم که فرصت های زیادی وجود دارد، زیرا وقتی یک گردشگر به یکی از جاذبه ها می رسد نمی تواند وارد شود و بماند، اما کارهای زیادی وجود دارد که اگر غذا بخورد، انجام می دهد.

وی همچنین از زنان خواست تا به ترویج گردشگری محلی و سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ادامه دهند زیرا می توانند اقتصاد خود را از طریق فرصت های مختلف مرتبط با گردشگری بسازند.

اگنس رباتی، محافظ دهکده موزه، گفت که دهکده موزه به مردم در مورد شناخت میراث خود از جمله استفاده از غذاهای سنتی، آشنایی با سنت ها و آداب و رسوم و رقص های سنتی آموزش می دهد.

 "ماموریت ما این است که اطمینان حاصل کنیم که نسل های حاضر و آینده را به فرزندان خود منتقل می کنیم تا فرهنگ تانزانیا را بشناسند، همچنین به زنان و گردشگران کمک می کنیم تا به کارآفرینانی که راه های طبیعی ایجاد می کنند تا بتوانند بازدیدکنندگانی را پیدا کنند که از آنها در تجارت خود حمایت کنند."

آریتا برناد از سامباوانگا، منطقه روکوا، گفت که به مناسبت روز زن، برای انجام فعالیت های ساختمانی که از والدینش به ارث رسیده است، سخت کار کرده است و از زنان خواست که معلول نباشند، بلکه در ساخت و ساز مسائل مختلف مشارکت داشته باشند.

با این حال، به تانزانیاها یادآوری شده است که استفاده و خوردن غذاهای طبیعی را برای ترویج آداب و سنن جامعه و در نتیجه به خارجی ها درک میراث تانزانیا و عدم علاقه به استفاده از کالاهای خارجی به عادت تبدیل کنند.

کد خبر 11511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =