اتحادیه سراسری آموزگاران به دنبال لغو برنامه مقدماتی برای پیش دانشگاهی است و در پی جایگزینی روشهای جدید آموزشی است.

سخنگوی اتحادیه آموزگاران، اوسا فلین، معتقد است که سیستم آموزشی کنونی مؤثر نیست و باید آن را تغییر داد. وی گفت امروز تلاش بر این است که این نواقص را اصلاح کنیم و در دوره متوسطه سرمایه‌گذاری زیاد ی را انجام دهیم که تعداد بیشتری از دانش‌آموزان موفق شوند.

سیستم امروزی به گونه ای است که دانش‌آموزانی که دوره متوسطه را بدون به‌دست‌آوردن نمرات لازم به پایان می‌رسانند و به برنامه مقدماتی پیش دانشگاهی فرستاده می‌شوند ولی متاسفانه تعداد اندکی از این دانش‌آموزان از این دوره ها فارغ التحصیل می‌شوند. به همین علت است که اتحادیه آموزگاران در نظر دارد سیستم آموزشی امروزی را تغییر دهد و یک دوره آموزشی بین دوره متوسطه و پیش دانشگاهی را ایجاد کند. دانش‌آموزانی که دوره متوسطه را با موفقیت‌ به پایان نمی‌رسانند می‌توانند در این دوره دانش لازم را بیاموزند و نمرات مطلوب را به‌دست بیآورند و بعد از آن وارد مرحله پیش دانشگاهی (جمناسیت) شوند.

اتحادیه آموزگاران در مقاله‌ای در روزنامه داگنس نیهتر پیشنهاد می‌کند که دوره آموزشی برای دانش‌آموزانی که نمی‌توانند به مراحل پیش دانشگاهی راه یابند، از ۱۲ سال به ۱۸ سال افزایش یابد. در تغییرات پیشنهاد شده منابع زیادی برای پرداختن به نیازهای فردی دانش‌آموزان مورد نیاز است.

سخنگوی اتحادیه آموزگاران: ممکن است که دانش‌آموز یک یا دو مضمون دوره ابتدائی را با موفقیت به پایان نرسانده‌ باشد، باید تمرکز اصلی به روی این حوزه ها گذاشته شود و یا برای دانش‌آموزانی که در کشور اصلی خود کمتر و یا هیچوقت به مدرسه نرفته اند، اشکال مختلف آموزش ایجاد شود.

کد خبر 1257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =