صف ۳۰۰ متری برای غذای رایگان در وین

افزایش شدید قیمت ها در اتریش موجب شد گروهی از مردم از ساعت ۵ صبح برای دریافت غذای رایگان در صف منتظر باشند. در این صفوف از ساعت هفت و نیم صبح خواربار رایگان به نیازمندان اعطا می شود.

افزایش شدید قیمت ها در اتریش بیش از پیش به یک مشکل اجتماعی تبدیل شده است. در وین، (گروهی از) مردم از ساعت ۵ صبح برای دریافت غذای رایگان در صف ایستاده اند. در این صفوف از ساعت هفت و نیم صبح خواربار رایگان به نیازمندان اعطا می شود. در صف ۳۰۰ متری تعداد قابل توجهی از زنان در گروه های کوچک با کالسکه و بچه های کوچک حضور دارند. این افراد معمولا تمایلی به مصاحبه یا عکس گرفتن ندارند.

هزینه بسته های غذایی توسط شهرداری وین و کمک های بخش خصوصی تامین می شود. دو کیسه به ارزش حدود ۲۵ یورو برای همه وجود دارد. در این مکان قبل از همه‌گیری، ۶۰ تا ۷۰ بسته غذایی توزیع می شد. از زمان جنگ اوکراین و تورم ۲۵۰ بسته آماده می شود و بخشی از مردم بدون دریافت بسته (به دلیل اتمام) مکان را ترک می کنند. خانم  لیلی گنیس که مسئول کمک‌های مالی و جمع‌آوری کمک‌های مالی در دفتر مرکزی کمک های مردمی است، می‌گوید هر روز افراد بیشتری دچار مشکل می‌شوند. در اتریش علاوه بر هزینه مواد غذایی، هزینه های برق وگاز نیز افزابش قابل توجهی داشته است.  

کد خبر 12692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =