ارائه رشته کارشناسی ارشد هنر در مطالعات بین فرهنگی آلمانی دردانشگاه نایروبی

در گروه زبان شناسی ، دانشجویان کارشناسی ارشد ، واحد درسی مطالعات آلمانی بین فرهنگی را آموزش می بینند تا زمینه تحصیلی کافی در مطالعه ادبیات، فرهنگ و زبان آلمانی را برای آنها فراهم نماید. این واحد درسی از نظر موضوعی متنوع است و فرصت های آموزشی در تمام زمینه های کلیدی مطالعات آلمانی را ارائه می دهد.

در گروه زبان شناسی ، دانشجویان کارشناسی ارشد ، واحد درسی مطالعات آلمانی بین فرهنگی را آموزش می بینند تا زمینه تحصیلی کافی در مطالعه ادبیات، فرهنگ و زبان آلمانی را برای آنها فراهم نماید.

این واحد درسی از نظر موضوعی متنوع است و فرصت های آموزشی در تمام زمینه های کلیدی مطالعات آلمانی را ارائه می دهد.

اخذ مدرک کارشناسی ارشد در مطالعات آلمان، فارغ التحصیلان این رشته را به ویژه در زمینه دیپلماسی فرهنگی و همکاری های اقتصادی، متخصص می کند، زیرا آلمان اکنون اقتصاد پیشرو در اروپا است واز نظر زبانی هم زبان آلمانی رایج ترین زبان در اتحادیه اروپا است.

ادبیات فراوانی به زبان آلمانی در زمینه علوم طبیعی، مهندسی، علوم انسانی و فلسفه نوشته شده است. بنابراین، فارغ التحصیلان M.A می توانند ادبیات آلمانی را ارزیابی کنند. در نهایت، فارغ التحصیلان برنامه کارشناسی ارشد در مطالعات آلمانی به عنوان کمک آموزشی و دستیار آموزشی در دانشگاه های مختلف مخصوصا در جنوب صحرای آفریقا مورد نیاز هستند و دقیقاً به همین دلیل است که برنامه M.A چشم انداز بین المللی قوی با سهامداران در آفریقا و آلمان دارد.

دانشجویان کارشناسی ارشد کنیایی در حال تحصیل آلمانی

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۲۰۸۰۱-۱۱:۵۶

در دنیایی که روابط بین‌الملل حیاتی است و انتظار می‌رود کنیا نقش برجسته‌ای ایفا کند، نمی‌توان بر نیاز به زبان آلمانی که یکی از پرکاربردترین زبان‌ها در تجارت بین‌المللی است بی تفاوت بود. هدف اصلی برنامه پیش بینی شده ، فارغ التحصیلانی است که به مهارت های لازم در بازار کار در حوزه دیپلماسی، تبادل فرهنگی، ترجمه و روابط بین الملل مجهز باشند. علاوه بر این، دانشجویان آموزش کافی را دریافت خواهند کرد تا بتوانند مشاغل آکادمیک را در زمینه مطالعات آلمانی دنبال کنند.

برنامه کارشناسی ارشد در مطالعات آلمانی بین فرهنگی در دانشگاه نایروبی حوزه های موضوعی مختلفی از جمله زبان شناسی، ادبیات، مطالعات ترجمه، مطالعات فرهنگی آلمان (Landeskunde) و تعلیمات زبان آلمانی به عنوان یک زبان خارجی را پوشش می دهد و فارغ التحصیلان را قادر می سازد تا به شایستگی هایی در زمینه های مختلف دست یابند و برای مشاغل حرفه ای آنها نیز مهم است.

در پایان دوره، دانشجویان باید بتوانند:

1-نظریات و مدل های تحقیقاتی مهم در مطالعات آلمانی بین فرهنگی را به طور انتقادی بررسی کنند.

2- توانایی خودشان را در نوشتن آکادمیک به زبان آلمانی نشان دهند.

3- تحقیقات آکادمیک در هر زمینه ای از مطالعات آلمانی بین فرهنگی را انجام دهند.

4-مهارت های عملی را در حوزه تخصصی خود نشان دهند.

منبع:

https://linguistics.uonbi.ac.ke/admission-content-type/master-arts-german-studies

https://linguistics.uonbi.ac.ke/index.php/slideshow-entry/ma-intercultural-german-studies-class-2018

کد خبر 17207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =