وزیر جدید دولت اسپانیا که مدافع فلسطین است

خانم سیرا رگو، نماینده اسپانیا در پارلمان اروپا دوشنبه گذشته به عنوان وزیر جوانان و کودکان در دولت جدید اسپانیا معرفی شد. این نماینده اروپایی و وزیر کابینه با آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه همواره در اطلاع رسانی در خصوص این فاجعه انسانی و جنایت های صهیونیست ها بسیار فعال بوده است.

خانم سیرا رگو، نماینده اسپانیا در پارلمان اروپا دوشنبه گذشته به عنوان وزیر جوانان و کودکان در دولت جدید اسپانیا معرفی شد. این نماینده اروپایی و وزیر کابینه با آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه همواره در اطلاع رسانی در خصوص این فاجعه انسانی و جنایت های صهیونیست ها بسیار فعال بوده است. او که یکی از فعال ترین نمایندگان چپگرای پارلمان اروپا بوده است، در راهپیمایی ها و تجمعات مختلف صورت گرفته در شهرهای اسپانیا به خصوص در مادرید حضور جدی و منظمی داشت و از زمان آعاز جنگ تا امروز در تریبون های مختلف اقدام به محکوم کردن جنایات رژیم صهونیستی کرده است. او که متولد شهر والنسیا در غرب اسپانیا است، بخشی از دوران کودکی خود را در فلسطین گذرانده است. این رشته توییت درست از ابتدای حملات اسرائیل در روز 9 اکتبر نوشته شده است:

بخشی از کودکی ام را در #فلسطین گذراندم. آنچه در پس‌زمینه این عکس می‌بینید، شهر من است که توسط دیواری اسرائیلی احاطه شده است که به قصد از بین بردن بخشی از یک مدرسه کشیده شده است.

https://twitter.com/sirarego/status/1711391179772723691

ما بخشی از #اورشلیم هستیم اما برادران من اکنون نمی توانند وارد اورشلیم شوند.وقتی کوچیک بودم وقتی سوار اتوبوس می شدم و خیلی زود به اورشلیم می رسیدم. الان خانواده من ممنوع الورود هستند.من از خشونت متنفرم و به صلح و کلمه اعتقاد پیدا کرده ام.

https://twitter.com/sirarego/status/1711391189386076407

وزیر جدید دولت اسپانیا که مدافع فلسطین استوزیر جدید دولت اسپانیا که مدافع فلسطین است

به همین دلیل است که فهم مناقشه فلسطین فقط با نگاه به  آنچه در روزهای اخیر رخ داده است، بدون توجه کردن به گذشته، در 75 سال آپارتاید، پاکسازی قومی... اشتباه است.

این کار به معنای ایستادن کنار کسانی است که از از رنج بردن خانواده من و از خشونت شهرک نشینان حمایت می کنند.

https://twitter.com/sirarego/status/1711391200517779462

هیچکس به اندازه  ما خواهان آتش بس و زندگی مسالمت آمیز نیست. اما ما نمی توانیم بیکار بنشینیم و تماشا کنیم که آنها مردم ما را نابود می کنند.من از نهادهای بین المللی می خواهم که تمام تلاش خود را برای توقف این نسل کشی به کار گیرند.

https://twitter.com/sirarego/status/1711391210575667534

کد خبر 17417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =