نخست وزیر یونان از سیاست های مهاجرتی این کشور دفاع کرد و اظهار داشت «یونان، از دیدگاه های مختلف، یک داستان موفقیت آمیز در زمینه مهاجرت بوده است.

Μητσοτάκης

نخست وزیر یونان از سیاست های مهاجرتی این کشور دفاع کرد و اظهار داشت «یونان، از دیدگاه های مختلف، یک داستان موفقیت آمیز در زمینه مهاجرت بوده است. به عنوان مثال به آلبانیایی هایی که در دهه 90 به یونان آمدند نگاه کنید. فرزندان آنها، نسل دوم، در یونان به دنیا آمدند، آنها شهروندان یونانی هستند، آنها به مدرسه یونانی می روند، آنها خود را یونانی می دانند.

من می توانم بگویم که در کل یک داستان موفقیت آمیز است. در حال حاضر، یونان جامعه نسبتاً همگنی است، اما ما باید یاد بگیریم که با افراد متفاوت همزیستی کنیم. احتمالا بهترین بسکتبالیست جهان، جیانیس آنتتوکومپو، یونانی نیجریه‌ای تبار است. او شبیه یک یونانی سنتی نیست، اما قلبا یونانی است و برای تیم ملی بازی می کند. با این حال، اگر به یونان می‌آیید یا در یونان به دنیا می‌آیید، لازم نیست یک ستاره بسکتبال باشید تا یونان با شما خوب رفتار کند.

سئوال این است که چگونه این رفتار را به افرادی که می خواهند در یونان زندگی کنند و یونان را موطن خود می دانند تعمیم دهید؟ و کسانی که واقعاً به یونان می آیند و در یونان پناهنده می شوند، خوش آمدید. و آنها باید در یونان مورد استقبال قرار گیرند، زیرا ما نیز از نظر بازار کار نیازهای واقعی داریم. ما هم جامعه ای هستیم که مهاجرت کرده ایم. بنابراین، ما می دانیم که ترک یونان در جستجوی آینده ای بهتر به چه معناست و چقدر دردناک است. بنابراین فکر می کنم ما می توانیم تعادل مناسب را پیدا کنیم.

منبع: skai.gr 

https://www.skai.gr/news/politics/mitsotakis-sto-podcast-the-globalist-stoxos-mou-itan-panta-na-kano-tin-ellada-mia-pragmati

کد خبر 19039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =