آقای کاسلاکیس رئیس حزب ائتلاف چپ یونان برای دیدار با نمایندگان تشکیلات خودگردان فلسطین به بیت لحم سفر کرد.

Στην Βηθλέεμ ο Στέφανος Κασσελάκης

آقای کاسلاکیس رئیس حزب ائتلاف چپ یونان برای دیدار با نمایندگان تشکیلات خودگردان فلسطین به بیت لحم سفر کرد. وی به همراه هیئتی از این حزب با همراهی وزیر گردشگری و آثار باستانی فلسطین، این فرصت را پیدا کرد تا از اردوگاه پناهندگان در نزدیکی بیت لحم بازدید کرده و با گروهی از اعضای این اردوگاه گفتگو کند.

رئیس حزب ائتلاف چپ پس از دیدار با وزیر گردشگری و آثار باستانی فلسطین طی سخنانی اعلام داشت «ما اینجا هستیم تا پیامی روشن از همبستگی و حمایت از مردم دوست فلسطین ارسال کنیم. مردمی که سال ها متحمل رنج های فراوان شده اند، مطالبات عادلانه ‎ای دارند و اروپا باید از آنها حمایت بی دریغ کند تا آتش بس فوری و همچنین کمک های بشردوستانه لازم برقرار شود. ما اینجا هستیم تا راه حل دو کشوری را بر اساس قطعنامه های سازمان ملل ترویج دهیم تا کشور فلسطین هر چه زودتر با پایتختی بیت المقدس شرقی به رسمیت شناخته شود. کل جهان غرب باید پیام روشنی را ارسال کند که اسرائیل و فلسطین می‌توانند به سمت پایه دائمی صلح حرکت کنند.

یادآوری:

حزب ائتلاف چپ یونان به رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط کشورهای ایرلند، اسپانیا و نروژ را تحولی مهم پس از تصمیم اخیر دیوان کیفری بین المللی در راستای اعمال فشار به اسرائیل می‎داند. به گفته حزب ائتلاف چپ، تصمیم سه کشور مذکور دولت کنونی یونان را در مقابل مسئولیت تاریخی خود قرار داده تا سیاست مسئولانه ‎ای جهت از سرگیری مذاکرات برای تحقق راه حل دو کشوری را در مرزهای ۱۹۶۷ دنبال کند.

منبع: Στην Βηθλέεμ ο Στέφανος Κασσελάκης | in.gr

کد خبر 19818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =