شامگاه چهارشنبه ۲۰ اکتبر ۲۰۲۱ در وین از افرادی که در رشته خود به دستاوردهای برجسته ای دست یافته اند، در هفت رشته منتخب تجلیل شد.

چهره های ماندگار اتریشی سال 2021 انتخاب شدند

این چهره های ماندگار  شامل بهترین مدیران از میان شرکت های اتریشی، نوآوران عرصه صنعت و فن آوری، چهره های عرصه دیجیتال، کادر درمان در مبارزه با همه گیری، چاره اندیشان بحران گرسنگی و تغذیه غلط ، دانشمندان پیرو در زمینه تغییرات اقلیمی، هنرمندان و مدال آوران بودند.

این افراد هر چند که زمینه های فعالیت متفاوتی دارند، از نظر خلاقیت، شجاعت، ایثار و مهارت شبیه به یکدیگر هستند. به همین دلیل آنها در شامگاه روز چهارشنبه  بیستم ماه اکتبر در مراسمی که با نام اتریش ۲۱  نام گرفته ست در سالن کنسرت سوفی  Sofiensaalوین ، به عنوان چهره های ماندگار سال ۲۰۲۱ در هفت گروه معرفی شدند و مورد قدردانی قرار گرفتند.

در این مراسم که از سوی روزنامه دی پرسه  Die Presse برای هجدهمین بار برگزار شد ، صاحب امتیاز این روزنامه آقای  هرویگ لانگرگرHerwig Langanger و ناشر و سردبیر آن آقای راینر نواکRainer Nowak حضور داشتند.

آقای ورنر کوگلر Werner Kogler معاون صدر اعظم و میشائیل لینهارت Michael Linhart وزیر خارجه نیز به عنوان مهمانان این برنامه حضور داشتند.

همچنین عضو شورای شهر وین و کارشناس امور اقتصادی و مالی آن شوری آقای پیتر هانکه Peter Hanke و همچنین رئیس حزب لیبرالNeosخانم بئاته میانل رایزینگرBeate Meinl-Reisinger ، رئیس اتاق بازرگانی آقای هارالد ماررHarald Mahrerو خانم بتینا گلاتس کرمزنرBettina Glatz-Kremsnerرئیس هیئت مدیره لاتاری های اتریش  هم میهمان این برنامه بودند.

چهره های ماندگار اتریشی امسال در یک فرآیند دو مرحله‌ای مشخص شدند: خوانندگان و کاربران وب‌سایت « دی پرسه» از بین پنج نامزد به سه نامزد نهایی در هر بخش رأی دادند و سپس هیئت داوران برندگان را از میان سه نفر برتر انتخاب کردند.

یکی از این چهره های ماندگار، خانم آنا کیزنهوفر Anna Kiesenhofer، ریاضیدان و قهرمان دوچرخه سواری المپیک توکیو بود که در بخش موفقیت بین المللی جایزه اتریشی سال را دریافت کرد. این خانم ۳۰ ساله اهل ایالت اتریش سفلی، به طرز شگفت انگیزی در مسابقات جاده ای  المپیک ژاپن برنده شد.

در بخش شرکت های اتریشی جایزه چهره ماندگار به اولا وانماخر Ulla Wannemacher و آندریاس ویلفینگرAndreas Wilfinger داده شد که ۲۵ سال است که محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی، بدون میکروپلاستیک و طبیعی تولید میکنند. اریک دموثEric Demuth ، پل کلانشک Paul Klanschek و کریستین ترامر Christian Trummer از شرکت بیتپانداBitpanda برنده جایزه ویژه بخش دیجیتال شدند. چون ارزش سهام شرکت  آنها حتی قبل از انتشار عمومی از ۱ میلیارد دلار هم فراتر رفت. پل اشمیتزبرگرPaul Schmitzberger که اکوسیستم های سیاره آبی او اکوسیستم های آبی کاملاً خودکار را برای پرورش ماهیراه اندازی کرده است هم، در این مراسم جایزه ویژه نوآوری را دریافت کرد.

منبع:

https://www.diepresse.com/۶۰۴۹۷۷۴/die-osterreicher-des-jahres-۲۰۲۱-stehen-fest

کد خبر 9389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =