در مرحله جدید توسعه ترکمنستان باید راه مدیریت دولتی به رهبران جوان سپرده شود. قربانقلی بردی محمداف، رئیس جمهوری شنبه ۲۳ بهمن در نشست فوق العاده مجلس مصلحت خلق معروف به «گِنگِش» (پارلمان) ترکمنستان بیان کرد

"من از این ایده حمایت می کنم که در مرحله جدیدی از توسعه کشورمان، راه مدیریت دولتی باید در اختیار رهبران جوانی قرار گیرد که در محیط معنوی و مطابق با الزامات والای مدرنیته پرورش یافته اند. به گزارش آژانس اطلاعات دولتی کشور، بردی محمداف گفت: من قصد دارم به عنوان رئیس مجلس مصلحت خلق بیشتر زندگی و تجربه سیاسی گسترده خود را به این منطقه هدایت کنم.

رئیس جمهوری در تشریح تصمیم خود خاطرنشان کرد که او به مدت ۱۵ سال در عالی ترین و مسئولیت پذیرترین سمت یعنی رئیس جمهوری ترکمنستان و به طور همزمان به عنوان رئیس کابینه وزیران، رئیس شورای امنیت کشور، فرماندهی کل قوا و و رئیس مجلس مصلحت خلق فعالیت داشته است. رهبر ترکمنستان در عین حال تأکید کرد که دو سال پیش به سن پیامبر رسیده است.

بردی محمداُف: راه مدیریت دولتی باید در اختیار رهبران جوان قرار گیرد

بردی محمداُف دراین باره همچنین خاطر نشان کرد که به مدت ۱۵ سال از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکمنستان در این کشور در ۱۱ فوریه ۲۰۰۷، اعتماد و حمایت شدید مردم خود را داشته است. به گفته رئیس جمهوری کشور، او این اعتماد بالا را در انتخابات سراسری ۲۰۱۲ و ۲۰۱۷ به وضوح احساس کرده است.

رئیس جمهور ترکمنستان با اشاره به اینکه امید ویژه ای به جوانان کشور دارد، زیرا «نسل جوان مظهر امید به آینده است»، به هموطنان اطمینان داد که برای زندگی سعادتمند و سرنوشت بزرگ میهن عزیزش، مردم و نسل های شجاع به تلاش خود به بهترین نحو ادامه خواهد داد.

کد خبر 11504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =