امضاء تفاهم نامه همکاری بین موزه ملی گرجستان و دانشگاه هنر تفلیس

این تفاهم نامه به امضای معاون اول مدیر کل موزه ملی گرجستان، مدیر گروه موزه ها (موزه دولتی هنرهای زیبای گرجستان به نام شالوا آمیراناشویلی، گالری ملی گرجستان و موزه تاریخی-قوم نگاری سیغناغی) ناکا آخالبداشویلی و رئیس دانشگاه هنر دولتی تفلیس به نامآپولون کوتاتلادزه تفلیس قارامان کوتاتلادزه به امضا رسید.

امضاء تفاهم نامه همکاری بین موزه ملی گرجستان و دانشگاه هنر تفلیس

امضاء تفاهم نامه همکاری بین موزه ملی گرجستان و دانشگاه هنر تفلیس

به گزارش وزارت فرهنگ، ورزش و امور جوانان گرجستان، تفاهم نامه همکاری بین موزه ملی گرجستان و دانشگاه دولتی هنر تفلیس به نام  آپولون کوتاتلادزه به امضا رسید. این تفاهمنامه به امضای معاون اول مدیر کل موزه ملی گرجستان، مدیر گروه موزه ها (موزه دولتی هنرهای زیبای گرجستان به نام شالوا آمیراناشویلی، گالری ملی گرجستان و موزه تاریخی-قوم نگاری سیغناغی) ناکا آخالبداشویلی و رئیس دانشگاه هنر دولتی تفلیس به نامآپولون کوتاتلادزه تفلیس قارامان کوتاتلادزه به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه، طرفین همکاری در زمینه های فرهنگی-آموزشی و علمی-پژوهشی، همچنین برنامه ریزی و اجرای برنامه های مشترک لازم برای بررسی ارزش های فرهنگی و افزایش آگاهی عمومی را خواهند داشت. هدف از این تفاهم نامه کمک به فعالیت های مشترک طرفین برای ارتقای سطح آموزش عالی، آموزش/بار آموزی کارکنان واجد شرایط برای بازار کار، فعالیت های دانشجویان، دانشمندان و کارکنان دانشگاهی است.

علاوه بر این، موزه ملی تجربیات خود را با دانشگاه هنر به اشتراک خواهد گذاشت و از فعالیت های  نمایشگاهی، کتابخانه ای آکادمی حمایت خواهد کرد. همکاری طرفین همچنین امکان فعالیت عملی دانشجویان دانشگاه هنر تفلیس در موزه ملی و دسترسی آنها به مجموعه موزه های متحد شده در موزه ملی را فراهم می کند.

منبع:خبرگزاری ایمیدی نیوز

تاریخ:ژانویه 2023

https://imedinews.ge/ge/sazogadoeba/277206/erovnul-muzeumsa-da-samkhatvro-akademias-shoris-tanamshromlobis-memorandumi-gapormda

کد خبر 14425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =