شورای مرکزی النهضه پس از برگزاری سی و دومین نشست خود با موضوع بررسی وضعیت کشور پس از اعلام نتایج انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بیانیه ای منتشر کرد.

شورای مرکزی النهضه روز ۱۹ اکتبر ۲۰۱۹ سی و دومین نشست خود را با موضوع بررسی وضعیت کشور پس از اعلام نتایج انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و چالش های مطرح در روزهای آینده در حمامات برگزار کرد. در بیانیه ای که از سوی این حزب منتشر گردید موارد زیر اعلام گردید:

۱- اعلام تبریک به ملت تونس به خاطر پیروزی در برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و تشکر از هیئت عالی انتخابات و موسسات دولتی و امنیتی و نظامی و جامعه مدنی و تمام طرف هایی که در برگزاری و انجام خوب انتخابات سهم داشتند.

۲- تبریک به آقای قیس سعید به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری. شورای مرکزی النهضه تاکید می کند که این حزب خواهان تعامل و همکاری برای به ثمر نشاندن اهداف انقلاب و ثبات در کشور و تقویت ارزش هایی است که موجب همبستگی و هم افزایی میان مردم تونس می شود.

۳- حزب النهضه تصمیم گرفت که مسئولیت تشکیل دولت(کابیه) را با ریاست این حزب دنبال کند. حزب النهضه تلاش دارد تا زمینه گفتگو میان تمام فعالان عرصه سیاست و اجتماع را بر مبنای توسعه حداکثری کمربند سیاسی دنبال کند.

۴- سعی در ایجاد برنامه ای با شرکای خود، که شامل اصلی ترین دستورالعمل کار و رویه دولت در کوتاه مدت و میان مدت برای بهبود تاثیر عملکرد نهادهای دولتی و بهبود خدمات عمومی و فعال سازی پروژه های تعطیل شده و اجرای قانون مد نظر حزب النهضه می باشد.

۵- مجددا از تمام زنان و مردان تونسی که به نفع حرکت النهضه رای خود را به صندوق انداختند و مجددا اعتماد خود به این حزب را اعلام کردند و از تمام فعالان در این حزب تشکر و قدردانی نموده و تاکید می کنماید که این حرکت خود را ملزم به اجرایی کردن وعده های انتخاباتی خود و مطالبات اجتماعی برای رسیدن به عدالت اجتماعی که ضامن تقویت اقتصاد مردم و مقابله با فقر ، بیکاری، فساد و مقابله با انواع تروریسم و جرم می داند.

باب نت

کد خبر 1476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =