ارائه پروژه جدید USAID  "آموزش برای آینده در گرجستان"

اداره توسعه ایالات متحده آمریکا (USAID) با همکاری وزارت آموزش و علوم گرجستان، پروژه جدیدی را راه اندازی می کند که در چارچوب آن، نظام آموزشی کشور 14 میلیون لاری بودجه دریافت خواهد کرد.

اداره توسعه ایالات متحده آمریکا (USAID) با همکاری وزارت آموزش و علوم گرجستان، پروژه جدیدی را راه اندازی می کند که در چارچوب آن، نظام آموزشی کشور 14 میلیون لاری بودجه دریافت خواهد کرد. گیورگی آمیلاخواری، وزیر آموزش و علوم گرجستان در ارائه پروژه "آموزش برای آینده در گرجستان" شرکت کرد و خطاب به حاضران از شریک استراتژیک گرجستان - دولت ایالات متحده آمریکا برای حمایت از توسعه حوزه آموزش تشکر کرد.

وزیر آموزش و علوم طی صحتب خود خاطرنشان کرد، همه پروژه‌هایی که با شریک استراتژیک  کشور - ایالات متحده آمریکا اجرا می‌شود، به ویژه در حوزه آموزش بسیار مهم است. وی همچنین گفت که یکی از اولویت های اصلی دولت و وزارت آموزش و علوم گرجستان اصلاح آموزش عمومی است و پروژه "آموزش برای آینده در گرجستان" که با همکاری USAID راه اندازی می شود، گام بزرگی به جلو در این جهت است.

این پروژه به طور کامل به اصلاحاتی آتی که وزارت آموزش و علوم گرجستان در نظر دارد، پاسخ می دهد. این پروژه همچنین امکان افزایش دسترسی به آموزش باکیفیت، بهبود زیرساخت ها و ارتقای بهبود صلاحیت معلمان را فراهم می کند.در چارچوب مراسم ارائه پروژه، معاون اداره توسعه بین المللی USAID در دفتر اروپا و اوراسیا، سفیر اِرین الیزابت ماکئی،  نیز برای شرکت کنندگان سخنرانی کردند.

تاریخ: 2023/10/26

منبع:سایت وزارت آموزش و علوم گرجستان

https://mes.gov.ge/content.php?id=13598&lang=geo

کد خبر 17375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =