تامین2.2 میلیون دلار برای اجرای برنامه‌های آموزشی مشترک با مدرک بین‌المللی  دوگانه در دانشگاه های گرجستان

گیورگی آمیلاخواری، وزیر آموزش و علوم گرجستان، دومین دوره مسابقه کمک مالی صندوق نوآوری رقابتی (CIF) را با روسای موسسات آموزش عالی ارائه کرد و در خصوص اولویت ها و موضوعات پروژه با آنها گفتگو کرد.

گیورگی آمیلاخواری، وزیر آموزش و علوم گرجستان، دومین دوره مسابقه کمک مالی صندوق نوآوری رقابتی (CIF) را با روسای موسسات آموزش عالی ارائه کرد و در خصوص اولویت ها و موضوعات پروژه با آنها گفتگو کرد.وزیر خاطرنشان کرد، مسابقه کمک هزینه با همکاری دانشگاه های اروپایی و آمریکایی شامل تامین مالی دانشگاه های گرجستان با 2.2 میلیون دلار به منظور اجرای برنامه های آموزشی مشترک مدرک بین المللی دوگانه است. به گفته وی، کارفرمایان به طور فعال در اجرای برنامه های مشترک مشارکت خواهند داشت که به تقویت بیشتر و بین المللی شدن سیستم آموزش عالی گرجستان کمک می کند.

مسابقات کمک مالی صندوق نوآوری رقابتی (CIF) که در چارچوب پروژه بانک جهانی "نوآوری، شمول و کیفیت - گرجستان I2Q" برگزار می شود، با هدف نوسازی برنامه های دانشگاهی و محیط های یادگیری و تقویت ارتباطات با بازار کار است. در عین حال، اجرای برنامه‌های راهبردی دانشگاه‌ها را که به نوبه خود در راستای اهداف ملی آموزش عالی و اولویت‌های دولتی است، ترویج می‌کند.

دومین مسابقه کمک هزینه شامل تهیه/توسعه برنامه های دانشگاهی در زمینه هایی زیر می باشد: علوم طبیعی، ریاضیات و آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسی، صنعت و ساخت و ساز، کشاورزی، جنگلداری، شیلات، دامپزشکی، تحصیلات، بهداشتی، رفاه اجتماعی.

تاریخ:2023/10/31

منبع:سایت وزارت آموزش و علوم گرجستان

https://mes.gov.ge/content.php?id=13600&lang=geo

کد خبر 17377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =