تلاش معلم کنیایی برای ثبت رکورد جهانی گینس برای طولانی ترین درس علوم

در روز (24 بهمن 1402) معلم کنیایی "تاتا ویکسا" حرکتی چالش برانگیز را برای ثبت رکورد جدید گینس برای طولانی ترین درس علوم توسط یک فرد آغاز می کند

در روز (24 بهمن 1402) معلم کنیایی "تاتا ویکسا" حرکتی چالش برانگیز را برای ثبت رکورد جدید گینس برای طولانی ترین درس علوم توسط یک فرد آغاز می کند. تاتا، معلم آکادمی سنت آستین لاوینگتون، قصد خود را برای تدریس حداقل 50 ساعت اعلام کرده است. در این تلاش ها، او زیست شناسی، شیمی و فیزیک را حداقل به مدت پنجاه ساعت بدون وقفه تدریس می کند.

تاتا می‌گوید: "من تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم زیرا به عنوان یک معلم از شلوغی کلاس های علوم خوشم نمی آید و بسیاری از دانش آموزان در نهایت پتانسیل خود را برآورده نمی کنند. من می خواهم جنبه قابل انجام و جالب علم را نشان دهم. تاتا می‌گوید: من می‌خواهم به جوانانی که در مدرسه هستند و می‌خواهند معلم شوند، با نشان دادن اینکه معلمی می‌تواند به چیزهای بزرگ‌تری فراتر از کلاس درس دست یابد، انگیزه بدهم.

او حدود 12 سال است که به تدریس مشغول است و در طول این سال ها متوجه شده است که تقریباً 9 نفر از شاگردانش آرزو دارند معلم شوند. ماموریت او الهام بخشیدن به جهان و بازاریابی حرفه ای است.

"تدریس یک شغل شریف است و معلمان باید بسیار مورد احترام قرار گیرند. من قصد دارم از این پلت فرم و سوابق برای دستیابی به نهادهایی استفاده کنم که سیاست‌های مربوط به آموزش و پرورش را تنظیم می‌کنند و از اصلاحات دفاع می‌کنند.» تاتا باید بر خواب و خستگی غلبه کند تا به پیروزی درخشان دست یابد. او تصدیق می‌کند که این کار آسانی نیست، اما مصمم و خوشحال است که در این چالش پشتکار داشته باشد.

من روی تقویت استقامتم کار کرده ام، تیمی پشت سرم است که به طرح درس کمک کرده است. سه روز گذشته، چهل و چهار ساعت بیدار ماندم تا بدنم را برای بیدار ماندن آموزش دهم.»

او به Citizen Digital گفت: فکر انتقال دانش به نسل‌های جوان‌تر همچنان به او انگیزه می‌دهد تا سخت‌تر کار کند. توصیه او به معلمان مشتاق این است که اشتیاق خود را برای یک موضوع همراه با صبر برای دانش آموزان ترکیب کنند. "تاتا" خواستار حمایت کنیایی‌ها و افرادی است که می‌خواهند دراین زمینه با او شریک شوند.

 منبع:

 https://www.citizen.digital/news/kenyan-teacher-to-attempt-to-set-guinness-world-record-for-longest-science-lesson-n335499

کد خبر 18315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =