سیل انتقادات از بازیگران و هنرمندان سوری پس از شرکت در جشنواره های عربستان سعودی

همچنان انتقادات گسترده علیه هنرمندان سوری پس از شرکت در جشنواره های عربستان سعودی ادامه دارد. مخاطبان عرب هنر سینما و تلویزیون سوریه از استقبال بدون تردید هنرمندان و بازیگران برجسته و بزرگسال سوری از دعوت ترکی ال الشیخ که مسئول اداره سلسله جشنواره های تفریحی در عربستان است انتقادات گسترده ای کردند. آل الشیخ در صفحات مجازی خود حمایت صریحانه خود را از یک رستوران زنجیره ای که از رژیم صهیونیستی حمایت می کند بارها اعلام کرده است. این انتقادها به این دلیل بود که مشارکت هنرمندان همزمان با حوادث غزه بود، در حالی که مردم فلسطین هر روز به دست رژیم صهیونیستی به شهادت می رسند و بازیگران عرب در ازای دریافت مبالغ و امتیازات، دعوت عربستان را می پذیرند و به آن بدون تردید پاسخ می دهند بلکه بسیار از این دعوت احساس افتخار و غرور میکنند.

اما نام بازیگر بزرگ سوریه مونا واصف پس از تجلیل از او در مراسم عربستان، ساعت‌ها در صدر فهرست رسانه‌های اجتماعی باقی ماند. سوالاتی مطرح شد در مورد دلیل پذیرش جایزه این بازیگر که اسطوره سوریه محسوب میشود، توسط "ترکی ال الشیخ".

وی در حین دریافت جایزه حتی یک پیام صمیمانه برای همبستگی با مردم فلسطینی که شاهد کشتار جمعی بی سابقه هستند نداشت. طرفداران این بازیگر بزرگ پرسیدند که آیا این رویداد سزاوار است که واصف حتی برای لحظه ای تاریخ بزرگی را که در طول چندین دهه ساخته است و حمایت همیشگی از ضعیفان و طرفداری از حقیقت را انکار کند؟

نجوم سوریا نسوا غزّة وهلّلوا لـ «بوناصر»!

منی واصف... قامة وتاریخ وزلّة!

کد خبر 18385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =