۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶

برادران عزیز در خلیج و جهان عرب ما در کنار حقیقت ایستاده ایم و فریب شعارهای فرقه ای را که در خدمت اهداف سیاسی استفاده میشود را نمی خوریم. ما عقلانی و برای رضای خدا و همچنین به پیروزی برادرانمان در فلسطین می اندیشیم. و ما از کسانی حمایت می کنیم که اعلام می کنند در کنار حقیقت، حمایت از مظلومان و دشمنی با صهیونسم هستند. چه عرب باشند و چه غیر عرب، پس اگر امروز می‌گوییم #ایران _سپاسگزارم، برای این است که ایران به رژیم صهیونیستی ضربه زده و از جبهه‌های مقاومت که با صهیونیست‌ها و کسانی که آنها را یاری می کنند از کشورهای غربی می‌جنگند.

رابطه اعراب با ایران بین شاه و خمینی:

برادران  عزیز در خلیج و جهان عرب ما در کنار حقیقت ایستاده ایم و فریب شعارهای فرقه ای را که در خدمت اهداف سیاسی استفاده میشود را نمی خوریم. ما عقلانی و برای رضای خدا و همچنین به پیروزی برادرانمان در فلسطین می اندیشیم.  و ما از کسانی حمایت می کنیم که اعلام می کنند در کنار حقیقت، حمایت از مظلومان و دشمنی با صهیونسم هستند. چه عرب باشند و چه غیر عرب،

پس اگر امروز  می‌گوییم #ایران _سپاسگزارم، برای این است که  ایران به رژیم صهیونیستی ضربه زده  و از جبهه‌های مقاومت که با صهیونیست‌ها و کسانی که آنها را یاری می کنند از کشورهای غربی می‌جنگند.

  ما در معرض طوفانی از مواعظ و اخراج از دین هستیم و این به دلیل این سخن است که می گویند: ایران شیعه است، ایران مجوس است و ایران شیعه غیر مسلمان است ... الخ.اما وقتی برمی گردیم به قبل از سال ۱۹۷۹ یعنی سال انقلاب اسلامی در ایران، می بینیم که روابط با شاه و ایران که از سوی غربی ها به عنوان ژاندارم منطقه خلیج فارس لقب داده شده بود بسیار خوب و ممتاز بوده است.  ودرآن زمان ایران نه مجوسی بود ونه رافضی بود ونه غیر مسلمان بلکه مورد پذیرایی، استقبال و قدردانی نیز قرار می گرفت و در اطراف مسجد النبی و اماکن مقدسه قدم میزد با علم به اینکه می دانستند که شاه دومین دولتی بود که مشروعیت کیان صهوینیستی را به رسمیت شناخته و سفارتخانه رژیم را در تهران دایر نموده و جزایر را تصرف نموده است. ولی با این حال روابط با او به عنوان یک دشمن قطع نشده بلکه مورد توجه قرار گرفت تا آنجا که آمریکا و غرب شاه را ساقط کردند زیرا او راضی به تکیه بر نفت نبوده و می خواست که ایران را مانند دیگر کشورها به یک کشور صنعتی تبدیل کند.

پس از روی کار آمدن خمینی تصمیم رژیم اسلامی تاسسیس شد. از اولین تصمیمات ایران اعلام لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی بود و مقر سفارت رژیم صهیونیستی  را به کشور فلسطین واگذار کرد، سفارت انگلیس را اخراج کرد، سلطه غرب بر منطقه وهمچنین وجود رژیم صهیونیستی را رد کرده و به ناگهان دولتی مجوسی، صفوی، رافضی، دشنام گوی صهابه وبکلی از دین خارج شده و غیر مسلمان شد!! بنابراین ما می فهمیم که موساد و غرب کسانی بودند که خواستار دشمنی با ایران بودند و حتی مردم شکست خورده نیز معتقد بودند که از احساسات مذهبی برای دامن زدن به نفرت و کینه بین شیعه و سنی سوء استفاده می شود زیرا می دانستند که شیعیان در کشورهای عربی بیشتر از ایران هستند .

 وقتی ما از موضع ایران حمایت می کنیم به این معنا نیست که ما شیعه شده ایم  و بیشتر اعمال شیعیان را تایید نمی کنیم، بلکه می بینیم که آنها مسلمان بوده و مجوس نیستند، زیرا آنها بت نمی پرستند و رافضی نیستند و عمر وابوبکر را رد نمی کنند.شهادتین را برزبان می آورند، به کتاب خداوند و سنت رسول الله  در تشریع ایمان دارند.  و ما در رابطه آنها با خالقشان دخالت نکرده و دراختلافات در فروع، آنها را پاسخگو نمی‌دانیم

کسانی که نافرمانند و به هیج دینی متعهد نیستند در همه فرقه ها موجود و محکوم هستند و هر کس از یهودیان علیه مسلمانان حمایت کند و مجاهدان را کافر بداند او را شیعه نمی دانیم و این همان کسی است که قرار است قبل ازحاضر شدن با دیگران، ایمان خود را مرور کند. پس ببخشید که ما به این عقاید و دشمنی اعتماد نداریم، زیرا این خواسته صحاینه و غرب است و دست خود را در دست همه کسانی که از آزادی فلسطین از دست صحاینه حمایت کنند قرار می دهیم  چه رسید به دولت مسلمان و همسایه و ما از آن حمایت نمی کنیم مگر در مقامی که در آن دین را ستایش می کند و اهل صهیون می جنگد.

و در مورد اشتباهات سیاسی آن  یا شرکت در نزاع، از خدا برائت جسته  و هرگز از او حمایت نکردیم. پس ما در قبال همه درگیری‌هایی که در عراق، سوریه و یمن رخ داد، سکوت کردیم و هر ظالمی از هر حزبی که باشد، در برابر ظلم خود، چه ایران و چه عرب، مورد بازخواست خداوند قرار خواهد گرفت.

آیا ایران منافع و اهدافی دارد؟ بله، همانطور که هر یک از کشورهای ما منافعی دارند، ایران نیز به فکر منافع خود و استقلال خود است و در پی احیاء امپراتوری تاریخی و سایر منافع خود می باشد.

  ⏺️آیا ما با منافع ایران در مقابل منافع کشورهای عربی هستیم؟ نه و هزار نه، ما عرب هستیم و از هر کشور عربی قدرتمندی که سیاستش بیرون راندن صحاینه و حمایت از مردم فلسطین و آزادی سرزمینشان و استقرار دین خدا در حکومت است حمایت می کنیم پس اگر یک کشور عربی پیدا کنیم که این کار را انجام دهد ما اولین کسانی هستیم که از دخالت ایران جلوگیری می کنیم و از هرگونه منافع ایران به قیمت ضرر کشورهایمان جلوگیری می کنیم و به یک غریبه غیر عرب اجازه نمی دهیم در امور ما اعراب دخالت کند. اما اکنون ما را سرزنش نکنید، زیرا ما شاهد رقابت برای عادی سازی روابط اعراب با صهیونیستها و حمایت و حفاظت عربها از آنها در مقابل نیروهای مقاومت بوده بلکه شاهد جنگ ودشمنی با کسانی که با صهاینه می جنگند هستیم. پس هیچ ملامتی برما روا نیسیت که به ایران ملحق شده وبرای آخرت خود چانه بزنیم زیرا حقیقت برای پیروی سزاوار تراست.

و اگر دنبال رهبری بر ملت عرب هستید پس با آرمان ها همسو شده  و علیه صهاینه باشید و در تصمیم گیری های خود بدون قیمومیت آمریکا یا انگلیس بوده و مستقل باشید.

نکته: من کلیپ ها و تصاویری از استقبال شاه و در آغوش گرفتن او در کشورهای حاشیه خلیج فارس دارم.

دکتر حمود النوفلی

  #حماس_نماینده_ملت_اسلام #غزه_مقاومت می کند #ایران

https://twitter.com/hamoodalnoofli/status/۱۷۸۰۳۲۶۰۲۲۳۸۸۳۶۷۵۹۴

کد خبر 19526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =