"هدهد" مقاومت؛ وعکس العمل رسانه‌های لبنان

	"هدهد" مقاومت؛ وعکس العمل رسانه‌های لبنان

همزمان با انتشار فیلمی از سوی مقاومت در لبنان که تقریباً ده دقیقه فیلمبرداری از پهپاد "هدهد" بر فراز حیفا را جمع‌آوری کرد، رسانه‌های عربی، از جمله برخی از رسانه های لبنانی‌، نه تنها در بولتن‌های خبری، بلکه در رسانه‌های اجتماعی نیز در ارعاب لبنانی‌ها شرکت داشتند. به این ترتیب، تصویری در شبکه های اجتماعی پخش شد که در آن پست‌های شبکه‌های مختلف از طریق صفحات آنها جمع آوری شد تا وحشتی را که دشمن می خواهد در روح لبنانی ها ایجاد کند، گسترش دهد.

برخی از شبکه های تلویزیونی تا آنجا پیش رفتند که «ساعت صفر» را مشخص کردند که در آن دشمن اسرائیلی حمله ادعایی به لبنان را انجام خواهد داد، در حالی که برخی دیگر اهمیت عملیات «هدهد» را کم اهمیت جلوه دادند، یا آن را «نمایش تئاتری» تلقی کردند، علاوه بر تحریف موضوع با تمسخر این واقعیت که مقاومت همه چیز را در حیفا می داند، اما نمی‌داند در بندر بیروت چه خبر است، هرچند خود رهبر مقاومت سال ها پیش این موضوع را تاکید کرده بود.

شرکت کنندگان در این ارعاب عبارت بودند از : «اسکای نیوز عربستان»، «العربیه»، «الحدث»، «الجزیره»، «الجدید»، «ام تی وی»، «ال بی سی آی»، وب سایت «والانژ»، رادیو «صدای لبنان»، و رادیو «لبنان آزاد»، «صدای بیروت انترناشیونال»، «شبکه رصد»

«هدهد» فوق حیفا... وغربان الاعلام ینعقون

کد خبر 20187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =