اداره ملی گردشگری گرجستان میزبان یک گروه فیلمبرداری Earthpix، یکی از پلتفرم های رسانه ای مسافرتی برتر جهان بود. پلتفرم رسانه ای Earthpix بیش از 24 میلیون فالوور در صفحه اینستاگرام خود و میلیون ها بازدید از ویدیوهای آپلود شده دارد. بر اساس اطلاعات، مایا امیدزه، رئیس اداره ملی گردشگری با اعضای تیم فیلمبرداری Earthpix در دره داشباش دیدار کرد.

 بازاریابی جدید اداره ملی گردشگری در بستر رسانه ای مسافرتی Earthpix 

 بازاریابی جدید اداره ملی گردشگری در بستر رسانه ای مسافرتی Earthpix

رئیس اداره ملی گردشگری خاطرنشان کرد که گروه Earthpix نزدیک به دو هفته از نقاط مختلف گرجستان بازدید نمود. آنها با امکانات طبیعت گردشگری، مهمان نوازی و غذاهای گرجستان آشنا شدند. بستر Earthpix مقاصد مختلف گردشگری را معرفی می کند، مسافران را جذب و به گردشگران توصیه می کند که از کدام کشورها بازدید کنند.

اریک دامیر، بنیانگذار Earthpix، به مسافران توصیه می کند که از مناطق گرجستان دیدن کنند: "از مناطق بازدید شده در طول سفرمان، توشتی را متمایز می کنم که بسیار زیبا است، طبیعت شگفت انگیز، اسب ها، چوپان ها و زیبایی های دیگری هم را دیدم. این سفر دومی من به گرجستان است و می توانم بگویم که یکی از منحصر به فردترین خصوصیت این کشور مهمان نوازی است. گرجستان شبیه سوئیس و ایسلند است. من به کاربران بستر Earthpix توصیه می کنم که زمان زیادی را در شهرها سپری نکنند و از مناطق و روستاهای این کشور دیدن کنند".

به گزارش اداره گردشگری، گروه فیلمبرداری Earthpix از مناطق خِوْسورِتی، توشِتی، سامتسخه-جاواختی و کومو کارتلی بازدید کردند. به عنوان بخشی از این پروژه، صفحه اینستاگرام Earthpix به مدت سه ماه ده "ریالس"، ده "استوری" و یک لینک زنده منتشر خواهد کرد. در پلتفرم Earthpix میلیون ها کاربر در سراسر جهان اطلاعاتی در مورد پتانسیل گردشگری گرجستان دریافت خواهند کرد.

https://www.interpressnews.ge/ka/article/807076-earthpix-ze-turizmis-erovnuli-administraciis-axali-marketinguli-kampania-daicqo

کد خبر 20497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =