چارلز میشل رئیس شورای اروپا به گرجستان سفر کرده و انتظار می رود جلسات متعددی را در این کشور برگزار کند. سفر نماینده عالی اتحادیه اروپا به گرجستان در تاریخ 2 مارس پایان می یابد. وی پس از گرجستان عازم اوکراین خواهد شد.

"گرجستان از همه فرصت ها برای حل بحران سیاسی برخوردار است و این نه تنها برای حفظ روابط با اروپا است ، بلکه برای حمایت از حقوق بشر و تقویت بنیان های دموکراتیک خود است." این بیانیه از سوی چارلز میشل ، رئیس شورای اروپا در کنفرانس خبری مشترک پس از دیدار با سالومه زورابیشویلی رئیس جمهور گرجستان صادر شد .به گفته وی ، وی با حزب حاکم و مخالفان دیدار خواهد کرد:

"دیدار من در پس زمینه بحران سیاسی شدید در گرجستان انجام می شود. در طول ملاقات ما با حزب حاکم و مخالفان ، من آنها را به مسئولیت پذیری فراخوانده و وارد گفتگوی سیاسی خواهم کرد. من اطمینان دارم که برای تحقق خواسته های مردم ، ایجاد ثبات سیاسی و دموکراسی باز ، ایجاد یک سیستم دادگستری مستقل و تقویت روابط بین گرجستان و اتحادیه اروپا شرایطی فراهم شده است.

"گرجستان از همه فرصت ها برای حل بحران سیاسی برخوردار است و این نه تنها برای حفظ روابط با اروپا است ، بلکه برای حمایت از حقوق بشر و تقویت بنیان های دموکراتیک خود است."لازم به ذکر است که دیروز چارلز میشل رئیس شورای اروپا به گرجستان سفر کرده و انتظار می رود جلسات متعددی را در این کشور برگزار کند. سفر نماینده عالی اتحادیه اروپا به گرجستان در تاریخ 2 مارس پایان می یابد. وی پس از گرجستان عازم اوکراین خواهد شد.

https://24news.ge/read/id/47338

کد خبر 4204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =