ایراکلی کوباخیدزه رهبر آرمان گرجی: «امروز شاهد اظهارات متعدد شرکای بین المللی در مورد دستگیری نیکا ملیا رهبر حزب مخالف شدیم.

ایراکلی کوباخیدزه رهبر آرمان گرجی: «امروز شاهد اظهارات متعدد شرکای بین المللی در مورد دستگیری نیکا ملیا رهبر حزب مخالف شدیم. اینکه شرکای بین المللی از دو قطبی شدن روند سیاسی در گرجستان بیم دارند می تواند نظام سیاسی روابط را از استاندارد غربی جدا نماید قابل درک می باشد؛ با این حال آنها به زودی متوجه خواهند شد که راه کاهش قطب بندی از حفاظت بی دریغ شأن دولت، حاکمیت قانون و تحقق اصول حاکمیت قانون عبور می کند؛ حضور مجرمان در سیاست باعث قطبی بندی می شود نه حضور به اصطلاح سیاستمداران در زندان».

https://www.interpressnews.ge/ka/article/644500-salome-samadashvili-sharl-misheltan-shexvedraze-miviget-dapireba-rom-evrokavshiri-ganaxorcielebs-zecolas-rom-krizisi-daizlios

سالومه ساماداشویلی از رهبران جنبش اتحاد ملی پس از دیدار با چارلز میشل - ما قول گرفتیم که اتحادیه اروپا برای غلبه بر بحران فشار وارد خواهد کرد. اگر حزب آرمان گرجی این توهم را دارد  که آقای میشل فردا می رود و دیگر علاقه ای به آنچه در کشور ما اتفاق می افتد ندارد ، چنین نخواهد بود. قراری که امروز گذاشتیم این بود که اتحادیه اروپا کاملاً درگیر بحران خواهد بود و تمام ابزارهای ممکن فشار را برای غلبه بر بحران اعمال به کار خواهد گرفت.

https://www.interpressnews.ge/ka/article/643607-irakli-kobaxize-saertashoriso-partniorebi-male-darcmundebian-rom-polarizaciis-shemcirebisken-gza-saxelmcipos-girsebis-ganuxrel-dacvaze-gadis

کد خبر 4205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =