برای اولین بار در تاریخ معاصر تلویزیون ملی ترکمنستان پخش رسمی سریال (مجموعه تلویزیونی) خارجی با دوبله به زبان ترکمنی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی کمیته دولتی تلویزیون، رادیو و سینما ترکمنستان، برای اولین بار مجموعه تلویزیونی موسوم به «جوانی ما»  (“Our Youth”  我们的青春期) ساخت چین (۲۰۱۸)، از شبکه «میراث» تلویزیون ملی ترکمنستان در ماه جاری میلادی (ژوئن) آغاز شد.

پای اولین سریال خارجی به  تلویزیون ملی ترکمنستان رسماً باز شد

این سریال چینی بر اساس توافق نامه ای بین کمیته رادیو و تلویزیون ترکمنستان و شرکت Naqada (Wuhan) Information & Consulting Co., Ltd ، در ترکمنستان پخش می شود. قسمت اول این سریال، ۷ ژوئن ساعت ۱۲ از شبکه تلویزیونی میراث به نمایش درآمد. به این ترتیب برای اولین بار است که تلویزیون ملی ترکمنستان اجازه پخش یک سریال خارجی را به صورت رسمی دریافت کرده و آن را از شبکه های تلویزیونی خود پخش می کند.

موضوع این مجموعه در واقع ما را می برد به  دهه ۸۰ در یک شهر کوچک در جنوب چین. رویدادهایی که در آن زمان رخ می دهند که هنوز فناوری ها توسعه نیافته بودند و آداب و رسوم سنت های بسیار قوی تر از امروز هستند و رنگ و بوی خاص خود را دارند.

پنج دوست و همسایه مشترکاً در تلاشند تا از مشکلات مختلفی که بر سر راه آنها قرار دارد، عبور کنند و این امر بینندگان را ترغیب می کند تا با امید زیادی به نقش دوستی در زندگی نگاه کنند.

کد خبر 7688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =