معاون دبیر دائمی وزارت امور خارجه و همکاری شرق آفریقا  خانم  فاطمه رجب (Fatma M. Rajab) هفته جهانی غذای ایتالیایی را افتتاح کرد.

افتتاح جشن هفته غذایی ایتالیا در تانزانیا

معاون دبیر دائمی وزارت امور خارجه و همکاری شرق آفریقا  خانم  فاطمه رجب (Fatma M. Rajab) هفته جهانی غذای ایتالیایی را افتتاح کرد.

خانم فاطمه محمد رجب در افتتاحیه جشن در دارالسلام گفت که دولت به همکاری با ایتالیا ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که روابط بین آنها همچنان رو به رشد است و از آنها خواست تا از جشن ها در کنار سایر موارد برای تبلیغ جاذبه های گردشگری در کشور استفاده کنند.

خانم فاطمه رجب گفت: «ایتالیا در خط مقدم شراکت با دولت ما در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری، آموزش، تجارت و سرمایه‌گذاری بوده است. خانم فاطمه رجب گفت: "من می خواهم به شما اطمینان دهم که ما به همکاری برای ارتقای توسعه در جهت منافع دو طرف ادامه خواهیم داد.

وی افزود که ایتالیا در صنعت گردشگری پیشرو بوده است و از آنها خواست تا از این جشنواره و همچنین برای تبلیغ جاذبه های گردشگری مختلف موجود در تانزانیا استفاده کنند.

سفیر ایتالیا در تانزانیا آقای مارکو لومباردی(Marco Lombardi) گفت ایتالیا به همکاری با تانزانیا در حفظ و توسعه مشارکت بلند مدت خود ادامه خواهد داد.

سفیر ایتالیا گفت: من معتقدم از طریق این جشن، مردم به پختن غذاهای خوب و مختلف تشویق می شوند و از این طریق باعث ایجاد اشتغال  برای تانزانیایی ها و همچنین افزایش فرصت های گردشگری در این کشور می شود.

کد خبر 9733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =