رویداد "روزهای گرجستان" در چارچوب جشنواره قوم نگاری بلگراد برگزار شد که توسط الیسو بولکوادزه، رئیس کمیته فرهنگ پارلمان گرجستان به همراه معاون نخست وزیر و وزیر فرهنگ و اطلاعات صربستان افتتاح شد.

رویداد "روزهای  گرجستان" در چارچوب جشنواره قوم نگاری بلگراد برگزار شد که توسط الیسو بولکوادزه، رئیس کمیته فرهنگ پارلمان گرجستان به همراه معاون نخست وزیر و  وزیر فرهنگ و اطلاعات صربستان افتتاح شد. الیسو بولکوادزه و خاتونا کویتسیانی، عضو کمیته  فرهنگ پارلمان گرجستان به دعوت بانوی اول صربستان، تامارا ووچیچ، در جشنواره حضور داشتند.

گرجستان در این رویداد با تاریخ فرهنگی کهن، در جهت های مختلف هنرمندان معاصر و همچنین نمایش لباس های گرجی که توسط طراحان گرجی خلق شده بود، ارائه شد.

بولکوادزه در مراسم افتتاحیه گفت: "شرکت گرجستان در چنین جشنواره های به ویژه برای کشور کوچکی مانند گرجستان بسیار مهم است. ما را قادر می سازد تا فرهنگ، ارزش ها و سنت های باستانی و غنی خود را به عموم مردم ارائه کنیم. قابل توجه است که مدیریت صحیح سیاست های فرهنگی نقش مهمی در تقویت روابط بین المللی ایفا می کند که در همکاری نزدیک گرجستان و صربستان در آینده منعکس خواهد شد. "

https://imedinews.ge/ge/kultura/228464/eliso-bolqvadzem-belgradshi-saqartvelos-dgis-gonisdzieba-gakhsna

کد خبر 10385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =