ته‏آ تسولوکیانی، وزیر فرهنگ، ورزش و امور جوانان گرجستان با میکلوش کاشلِر، وزیر منابع انسانی مجارستان دیدار نمود. از طرف گرجستان، در این نشست کاخا سیخارولیدزه، معاون اول وزیر فرهنگ، لوان خیزانیشویلی، سرپرست مدیر کل آژانس ملی حفاظت میراث فرهنگی گرجستان، تاریل کیپاروئیدزه، معمارو مرمت‌گر ارشد وزارتخانه، نمایندگانی از وزارتخانه و واختانگ جاپاریدزه باستان شناس گرجی و از طرف مجارستان زولتان لورینچ، معاون وزیر، آنا سیکو سفیر فوق‌العاده و تام الاختیار مجارستان در گرجستان و نمایندگانی از وزارت منابع انسانی مجارستان حضور داشتند.

ته‏آ تسولوکیانی، وزیر فرهنگ، ورزش و امور جوانان گرجستان با میکلوش کاشلِر، وزیر منابع انسانی مجارستان دیدار نمود. از طرف گرجستان، در این نشست کاخا سیخارولیدزه، معاون اول وزیر فرهنگ، لوان خیزانیشویلی، سرپرست مدیر کل آژانس ملی حفاظت میراث فرهنگی گرجستان، تاریل کیپاروئیدزه، معمارو مرمت‌گر ارشد وزارتخانه، نمایندگانی از وزارتخانه و واختانگ جاپاریدزه باستان شناس گرجی و از طرف مجارستان زولتان لورینچ، معاون وزیر، آنا سیکو سفیر فوق‌العاده و تام الاختیار مجارستان در گرجستان و نمایندگانی از وزارت منابع انسانی مجارستان حضور داشتند.

در این دیدار طرفین درباره تبادل تجربیات و همکاری در زمینه فرهنگ، ورزش و امور جوانان بین گرجستان و مجارستان و در مورد برنامه های آتی و راه های همکاری گفتگو کردند. همچنین در مورد  چگونگی و راه های حفظ هویت ملتی و فرهنگی گرجستان و مجارستان در روند برگشت ناپذیر جهانی شدن، بحث و گفتگو نمودند.

https://imedinews.ge/ge/kultura/229189/tea-tsulukiani-ungretis-adamianuri-resursebis-ministrs-shekhvda

کد خبر 10386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =