مولانا فضل الرحمان، رهبر جمعیت علمای اسلام پاکستان گفت: مجلس پاکستان تحت فشار است تا قوانین غیر اسلامی را تصویب کند، ما در حال پیروی از پیشینیان خود هستیم و مبارزه خود را با عوامل ضد اسلامی و قدرت های استعمارگر ادامه می دهیم.

مولانا فضل الرحمان در نشست جمعیت علمای اسلام (JUI-F) در پیشاور گفت: دولت کنونی با دستور کار خاص، اقداماتی را برای لغو قوانین اسلامی انجام می دهد که سایر دولت های قبلی نتوانستند انجام دهند.

وی گفت: وضعیت سیاست خارجی پاکستان به گونه ای است که در حال حاضر دوستان و همسایگان نزدیک آن خشمگین شده اند. اجاق گاز هزاران خانه خاموش شد، تورم به بالاترین حد خود رسیده است و مردم مجبور به خودکشی شده اند. وی گفت: مردم پاکستان به این دولت ناتوان رای ندادند، دولت فعلی با تقلب به انتخابات وارد شده است و دستور کار خاصی را پیگیری می کنند.

رهبر جمعیت علمای اسلام گفت: حاکمان مسلط شده کنونی که برنامه های خارجی را دنبال می کنند، حق زندگی مردم فقیر را سلب کرده اند. وی گفت: لایحه خشونت خانگی، توطئه علیه مدارس دینی و ممنوعیت زودهنگام مسلمان شدن، به سرپرستی قادیانی ها، در دستور کار دولت فعلی است.

مولانا فضل الرحمان در ادامه گفت: ما به آمریکا روشن کردیم که در پرتو توافقات با طالبان، ایالات متحده باید اول دولت طالبان را به رسمیت بشناسد.

کد خبر 11052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =