در تاریخ ۲۵ دسامبر، مدرسه اسلامی کوسالی میزبان کتاب‌های منتشر شده توسط اداره مسلمانان گرجستان و سازمان کمک و آگاهی جوانان گرجستان برای سال ۲۰۲۱ بود.

در تاریخ ۲۵ دسامبر، مدرسه اسلامی کوسالی میزبان کتاب‌های منتشر شده توسط اداره مسلمانان گرجستان  و سازمان کمک و آگاهی جوانان گرجستان برای سال ۲۰۲۱ بود.

شیرخان چوبانوف امام جمعه مسجد جمعه تفلیس با تلاوت قرآن کریم مراسم را افتتاح و سپس مفتی گرجستان شرقی اعتبار امین اف در مورد کتاب های منتشر شده صحبت کرد و از همه کسانی که در انتشار این کتابها مشارکت داشتند تشکر کرد.در ادامه شیخ رامین ایگیدوف رییس اداره مسلمانان گرجستان، احمد اردم رایزن مذهبی سفارت ترکیه در گرجستان، انار رسول اف دبیر اول سفیر جمهوری آذربایجان در گرجستان ، ماهیر درزیف نماینده سابق پارلمان گرجستان و موسی حاجی اف رئیس سازمان کمک و آگاهی به جوانان گرجستان سخنرانی کردند.در این مراسم مفتی های منطقه، امام جماعت و شخصیت های عمومی وابسته به مفتی گرجستان شرقی حضور داشتند.

فهرست کتاب های منتشر شده به شرح زیر است:

۱-  ترجمه قرآن کریم به آذری.

۲-  کتاب دو جلدی ریاض الصالحین،احادیث نبوی.

۳-  کتاب دئیسم.

۴- کتاب مادران مؤمنان(همسران پیامبر).

شایان ذکر است اداره مسلمانان گرجستان همه ساله با همکاری سازمانها و نهادهای فعال و مرتبط، کتابهای بسیاری را در حوزه دینی چاپ و به جامعه مسلمانان و بویژه قشر جوان این کشور عرضه می نماید.

کد خبر 11421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =