هفته آپارتاید اسرائیل از سلسله برنامه ها و رویدادهای بین المللی است که با پشتیبانی و حمایت جنبش (BDS) برای  افزایش آگاهی جامعه و مردم در خصوص جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین انجام می شود.

پانزدهمین سالانه هفته آپارتاید اسرائیل در سراسر جهان بین ۱۸ مارس تا ۸ آوریل ۲۰۱۹ تحت عنوان "توقف استبداد استعمار" برگزار خواهد شد.

هفته آپارتاید اسرائیل از سلسله برنامه ها و رویدادهای بین المللی است که با پشتیبانی و حمایت جنبش (BDS) برای  افزایش آگاهی جامعه و مردم در خصوص جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین انجام می شود. این برنامه در بیش از ۲۰۰ شهر در سراسر جهان در زمینه سخنرانی، نمایش فیلم، کارهای فرهنگی، آگهی های تبلیغاتی همراه با بسیاری از کمک های دیگر با هدف سازماندهی مردم در همکاری و مبارزه برای آزادسازی فلسطین برگزار می گردد.

جنبش BDS ( از جمله شاخه آن در آفریقای جنوبی ) خواستار تحریم نظامی علیه اسرائیل برای آزادی مردم ستمدیده فلسطینی و اجرای عدالت ها در یک همه پرسی در بسیاری از نقاط جهان است. این تلاش عظیم مردمی شبیه به بسیج جهانی در گذشته است، که در نهایت موجب تحمیل تحریم بین المللی نظامی علیه رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی از سوی سازمان ملل متحد شد.

هفته آپارتاید اسرائیل یک پلت فرم مهم برای تحریم نظامی اسرائیل به روش فراخوان عمومی خواهد بود. جنبش BDS از گروه های مختلف دعوت می کند با اجرای این برنامه در دانشگاه ها و شهرهایشان سازماندهی کنند تا محبوبیت و تحرک در این مسیر را به وجود آورند.

کد خبر 1146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =