۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

از سال ۲۰۰۸ به این سو شخصی به نام احمد الدین ۳۵ ساله که از پدری مصری و مادری یونانیست فعالیت خود را در حوزه تبلیغ سلفی گری و وهابیت بصورت جدی آغاز کرد.

از سال ۲۰۰۸ به این سو شخصی به نام احمد الدین ۳۵ ساله که از پدری مصری و مادری یونانیست فعالیت خود را در حوزه تبلیغ سلفی گری و وهابیت بصورت جدی آغاز کرد. او که تحصیلات حوزوی خود را در امارات(مدرسه سلف الصالح) گذرانده است شناسنامه یونانی داشته و بیشتر سالهای زندگی خود را در یونان گذارنده است. این شخص که مسلط به زبان یونانی و عربی می باشد در فضای مجازی و سایبر حضور پررنگی دارد.

سایت:

https://islamforgreeks.org/

فیسبوک:

https://www.facebook.com/islamforgreeks/

کانال یوتیوب:

https://www.youtube.com/user/GreekMuslimEldin

توییتر:

https://twitter.com/IslamForGreeks

در صورتی که به ظاهر اعلام شده که بودجه فعالیت های این شخص توسط کمک های مردمی تامین می گردد اما با توجه به حمایت های گوناگونی که این فرد بصورت غیرمستقیم(در لا به لای کلامش) از دولت عربستان و امارات دریافت می کند، نشان از وابستگی کامل این فرد به این دولت ها دارد.

بسیاری از ویدیوها و پوسترهای بارگزاری شده توسط این فرد تبلیغ سلفی گری و وهابی گریست که تلاش می کند چهره ای منزه از این گرایش افراطی و خطرناک به یونانیان منتقل کند و در برخی موارد هم ویدیو هایی با محوریت سیاست و تحولات منطقه می گذارد که در این ویدیو ها تماما به ایران و شیعه حمله می کند. تبلیغ وهابیت به زبان های عربی و یونانی(برای عرب زبانان ساکن یونان)، ترجمه و انتشار کتاب به صورت پی دی اف، حضور فعال در فضای مجازی، تفسیر و ترجمه قرآن کریم، دعوت به اسلام با گرایش سلفی و تبلیغ وهابیت، برگزاری کلاس های اینترنتی تفسیر، فقه، الهیات، روش شناسی و مشاوره از جمله فعالیت های این فرد در این حوزه می باشد.

ترجمه یکی از ویدیو های بارگزاری شده توسط احمد الدین وهابی ساکن یونان در سایت و یوتیوب  اکتبر ۲۰۱۸ :

(ترجمه عبارت " الحمد لله، و الصلاة و السلام علی رسول الله (ص)" به یونانی) و بعد ادامه می دهد :

همواره نقدهای گونانی را در خصوص موضوع افراط گرایی و تروریسم به اهل سنت نسبت داده اند "

و در  بسیاری از خشونتها ودرگیری ها اسلام سنی مسئول این جنگ ها در حوزه تروریسم اسلامی معرفی می گردد

در بسیاری از موارد این نقد ها منافع ژئوپلتیک را دنبال می کنند در حالی که بسیاری از اتاق های فکر ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک از ایران پشتیبانی می شوند  یعنی در واقع شیعیان حمایت می کنند از ایرانی که از متحدان نزدیک روسیه است.

آیا سنی ها مسئول اقدامات تروریستی هستند؟

امروز خواهیم دید که شیعه همان فرقه ای است که ریشه های هیولای تروریسم را تغذیه و از آن برای اجرای نقشه هایی که در میان اعراب و سنی ها دارد استفاده می کند.

در ابتدا کسانی که این کانال یوتیوبی و یا سایت رسمی ما islamforgreeks.org  و بلاگ رسمی من  ahmadeldin.blog   را می بینند، ویدیو ها و پست های مختلفی در خصوص موضوع تروریسم اسلامی مشاهده کرده اند که  کی شروع شده؟ چرا  شروع شده و چه اهدافی را دنبال می کند.

بطور خلاصه اگر بخواهم برای شما این موضوع را تکرار کنم باید بگویم که این مدل از تروریست از دل گروه های سیاسی – اسلامی قرن بیستم ظاهر شد، چند تا از مهمترین این گروهها برادران مسلمان حسن البنا و سید قطب و جماعت اسلامی ابوالاعلی مودودی و حزب التحریر تقی‌الدین النبهانی بودند مطمئنا گروه های دیگری هم وجود دارند اما این چند گروه که بیان کردم در زمره مهمترین با بیشترین میزان نفوذ و اثرات هستند.

این گروهک ها در قالب کنشگر های سیاسی و نه در قالب الهیات و آموزش های دینی اسلام  با این فرض که شاخصه های استعمار در کشورهای اسلامی را از بین ببرند و شاخصه های اسلام را زنده نگه داشته و ترویج کنند، فعالیت خود را شروع کردند. روش هایی که آنها استفاده می کنند اما آنها را به افراط کشانید و همه این موارد اتفاق افتادند، اتفاق می افتند و قاعدتاً اتفاق خواهد افتاد. با روش های غیر متعارف شامل سرنگویی حکومت های مشروع، قتل های سیاسی، شورش و تعرض، حرکت های تروریستی و مواردی از این قبیل.

این ارگانها بطور ریشه دار و سنتی همواره رابطه ای نزدیک با شیعیان داشتند، بطور اخص با ایران.

و در بین خودشان این باور را همواره پرورش داده  و به نحوی توجیه می کردند که اگر می خواهید بر غرب شرور پیروز گردید و فلسطین به دست مسلمانان بازگردد باید مسلمانان بایکدیگر متحد باشند. پیوندی عمیق و محکم مابین این گروه ها و شیعیان شکل گرفت .... ایران شیعی کشوریست که تا به امروز این گروهک ها را پرورش داده و حمایت مالی می کرده و می کند و این کمک ها تنها منتهی به حمایت از این گروهها نمی شود بلکه هر گروه تروریستی که در راستای اهداف او قدم بر می دارد با هدف ضربه زدن به کشورهای عربی سنی نشین مانند:  مصر، عربستان سعودی، امارات مورد حمایت قرار می دهد . در ادامه مواردی را بیان می کنیم که اصلا بطور اتفاقی رخ نداده اند. قربانیان حمله های تروریستی اسلامی تماما سنی و در کشورهای سنی نشین هستند و حتی یک حمله هم در خاک شیعیان صورت نگرفته است.

اصلا اتفاقی نیست که خود شخص (امام) خمینی تمامی کتب سید قطب پدر معنوی برادران مسلمان را ترجمه کرده است و خود انقلاب اسلامی در ایران حول مانیفست سید قطب به پیروزی رسید.

این موارد بسیار حائز اهمیت و برای همگان روشن است چون بخشی از تاریخ معاصر است و این موضوعات بر کسی پوشیده نیست. بغیر از بحث شیعه گری که توسط ایران انجام می شود با موضوع حمایت های مالی ایران از القاعده نیز روبرو هستیم. روابط ایران و القاعده و اینکه چطور ایرانی ها از حملات تروریسی ۱۱ سپتامبر حمایت کردند توسط شش سند برای همه گان روشن گشت، اسنادی که قاضی نیویورک جورج دانیلز این موارد را در رای صادره استفاده و ایران را محکوم به پرداخت مبلغی بعنوان جبران خسارت به اعضای خانواده های کشته شدگان کرد. در همین اسناد تحسین بن لادن از ایران درج گشته و در همین اسناد از ارائه پناهندگی ایران به حمزه فرزنده بن لادن پرده برداری می شود. 

یک نگاه اجمالی هم از میزان حرکت های تروریسی صورت گرفته در این زمینه داشته باشیم. باید به شما بگویم که از سال ۱۹۹۵ الی ۲۰۱۷ حملات القاعده تنها در کشورهای سنی نشین مشاهده می شوند با قربانیان سنی بطور اخص:

 در سوریه القاعده دوبار حملات تروریستی انجام داده و تنها قربانیان این حوادث سنی ها بودند

 لبنان یک حمله و تنها قربانیان آن سنتی ها بودند

اردن سه بار قربانیان تنها از بین سنی ها بودند

مصر چهاربار قربانیان تنها سنی ها بودند

یمن پانصدو سی وپنج  قربانیان تنها سنی ها

عربستان سعودی نوزده حمله القاعده و تنها قربانیان سنی

یک حمله در کویت قربانیان تماما سنی ها هستند

عراق پانصدو شصدو شش بار حمله و اکثر کشته شدگان سنی هستند

افغانستان  و پاکستان بیست حمله

در مجموع بیش از هزار حمله از سوی القاعده در خاورمیانه صورت گرفته، چرا اما به ایران هیچ حمله ای نشده است؟ ایران در این نقشه حملات تروریسی اش صفر است. حتی یک حمله هم صورت نگرفته است. نه اینکه ما ناراحتیم که چرا حملات تروریستی انجام نشده امیدواریم هیچ کجا انسانهای بیگناه کشته نشوند اما این مسئله ایست که باید بر روی آن بخوبی فکر شود. چرا در ایران شیعی هیچ حمله تروریستی انجام نشده؟ چون ایران شیعی حمایت های مالی می کند از القاعده و فرزند بن لادن ساکن ایران است بر اساس اسنادی که گفتم این موارد و خیلی های دیگر اثبات می کنند تروریسم از سوی سنی ها نیست اما از سوی شیعیان(ایران) چرا. و آنها مسبب این حملات تروریستی هستند. شیعیان با همکاری و همراهی دوستان و برادران مسلمانشان به این اعمال دست می زنند. که قاعدتا همانطور که در هر ویدیو های قبلی بیان شد باید آنها را برادران تروریست نامید نه مسلمان" .

همانگونه که ملاحظه می فرمایید گوینده بنام احمد الدین با سر هم کردن شبهه ها و اتهامات پراکنده و بی اساس فقط سعی دارد با پریشان گویی اذهان بینندگان و شنوندگان خود را نسبت به شیعیان و ایران تحریک و مسموم نماید و تا حد امکان از سنگینی فضای منفی و تنفری که نسبت به فرقه ضاله وهابیت و تفکر تکفیری وجود دارد بکاهد .

کد خبر 1245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =