امضاء موافقت نامه همکاری آموزشی و فرهنگی بین دولت های گرجستان و مکزیک

در چارچوب این مراسم رسمی که در وزارت امور خارجه مکزیک برگزار شد، تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزشی و فرهنگی بین دولت های گرجستان و مکزیک توسط مارسلو ابرارد کازابون وزیر امور خارجه از طرف مکزیک و توسط زازا گابونیا سفیر فوق العاده و تام الاختیار گرجستان در مکزیک از طرف گرجستان امضا شد. امضا شد.

امضاء موافقت نامه همکاری آموزشی و فرهنگی بین دولت های گرجستان و مکزیک

امضاء موافقت نامه همکاری آموزشی و فرهنگی بین دولت های گرجستان و مکزیک

  

در چارچوب این مراسم رسمی که در وزارت امور خارجه مکزیک برگزار شد، تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزشی و فرهنگی بین دولت های گرجستان و مکزیک توسط مارسلو ابرارد کازابون وزیر امور خارجه از طرف مکزیک و توسط زازا گابونیا سفیر فوق العاده و تام الاختیار گرجستان در مکزیک از طرف گرجستان امضا شد. امضا شد.هدف از توافقنامه مذکور توسعه همکاری بین گرجستان و مکزیک در زمینه فرهنگ و آموزش است. همانطور که در موافقتنامه ذکر شده است، طرفین تمایل خود را برای ارتقاء توسعه روابط بین سازمانی و دیپلماسی عمومی ابراز می کنند. این موافقتنامه همچنین توسعه بیشتر همکاری بین مؤسسات آموزشی از طریق برنامه های تبادل دانشجو و همچنین تعمیق روابط بین سازمان های جوانان را در نظر گرفته است.

در این توافقنامه ، طرفین بر تشویق تبادل متقابل گروه‌های هنرمندان و همچنین برگزاری رویدادهای دیگر از طریق شرکت در جشنواره‌های بین‌المللی موسیقی، هنرهای زیبا و نمایش متمرکز تاکید و تمرکز نموده اند.

منبع :سایت خبری جورجیا تودی

تاریخ: 25 آگوست 2022

https://georgiatoday.ge/educational-and-cultural-cooperation-agreement-signed-between-governments-of-georgia-and-united-states-of-mexico

کد خبر 13320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =