برگزاری اولین هفته طراحی آفریقای جنوبی در کیپ تاون و جوبورگ

پس از موفقیت نمایشگاه Decorex آفریقا در سال 2022، RX Africa، شرکت برگزارکننده نمایشگاه‌ها و رویدادها، با راه‌اندازی نمایشگاه‌های دکور و طراحی که در کیپ و ژوهانسبورگ برگزار می‌شود، پلتفرم طراحی را ارتقا می‌دهد.

امسال برای اولین بار، هفته‌های دکور و طراحی[1]، سه نمایشگاه برتر دکور و طراحی کشور را که هر کدام هویت متمایز خود را دارند، به عنوان بخشی از برنامه جامع رویدادهای شهر برگزار می‌کند.

نمایشگاه‌های Decorex Cape Town، Decorex Joburg، 100% Design Africa و Design Joburg به طور همزمان اجرا خواهند شد در حالی که در اطراف آنها، طراحان، خرده فروشان و خلاقان برتر آفریقای جنوبی و سایر کشورهای آفریقایی برای اجرای برنامه‌ای گسترده به هم می پیوندند که در سراسر مناطق طراحی هر شهر خلاقیت، الهام بخشی و بینش را گرامی می‌دارند.

هر هفته دکور و طراحی – یکی در کیپ تاون و دیگری در ژوهانسبورگ – شامل برگزاری رویدادهای طراحی، نمایشگاه‌ها، استودیوهای باز و گفت‌وگوهایی خواهد بود که در سراسر شهرها انجام می‌شوند.

هفته دکور و طراحی کیپ بین 19 تا 25 ژوئن 2023 برگزار می شود، در حالی که هفته دکور و طراحی ژوهانسبورگ در بین31 جولای تا 6 آگوست 2023 تعیین شده است.

برگزاری اولین هفته طراحی آفریقای جنوبی در کیپ تاون و جوبورگ

کارول ویوینگ[2]، مدیر عامل RX Africa می گوید: "ما از همکاران و صاحبان برند در این صنعت می‌خواهیم تا برنامه‌ها، رویدادهای مربوط به مشتری، اعلامیه‌های نوآوری و ملاقات و استقبال از مشتریان را با تاریخ‌های مهم هفته دکور و طراحی هماهنگ کنند. ما می‌خواهیم آفریقای جنوبی و جهان ببینند و بفهمند که قدرت طراحی و دکور ما در اینجا چقدر قدرتمند است."

ویوینگ می‌افزاید: "امسال سی‌امین سالگرد Decorex است. چه جیزی بهتر از پلتفرمی منحصربفرد که مترادف با دکور و طراحی شده است تا رشد و تکامل یابد تا قدرت طراحی را نشان دهد؟"

ارتباط، همکاری و پیدا کردن استعدادها

هفته‌های طراحی و دکور ژوهانسبورگ و کیپ تاون که توسط RX Africa برگزار شده‌اند، در لحظه‌ای حیاتی آغاز می‌شوند که پلتفرم‌ها و رویدادهای طراحی نیاز به رشد و تکامل دارند تا از قدرت دگرگون‌کننده جامعه خلاق استفاده کرده و همکاری بین آنها را تسهیل نماید.

به گفته برگزارکننده رویداد، هفته دکور و طراحی شرایطی را ایجاد می کند که امکان دمیدن زندگی جدیدی به تولید طراحی از طریق اشتراک گذاری ایده‌ها، جذب انرژی و یافتن استعدادهای درجه یک آفریقای جنوبی و آفریقا برای رهبری طراحی در آینده را فراهم می‌کند.

ساندرا بارو[3]، مدیر بخش سبک زندگی، طراحی و خرده‌فروشی RX می‌گوید: "جوامع خلاق رو به رشد در سراسر آفریقا به عنوان جایگاه‌های برتری و الهام جهانی در زمانی که راه‌حل‌ها، اقدام و انرژی بیشتر مورد نیاز است، پدید آمده‌اند."

با توجه به گزارش وضعیت صنعت 2022 Decorex، قدر خلاقیت آفریقای جنوبی در خارج از کشور بیشتر از داخل کشور دانسته می‌شود. بارو می افزاید: "زمان آن فرا رسیده است که صنعت طراحی محلی جایگاه اصلی خود را باز به دست آورد و حقایق را فاش کند، نه اینکه اجازه دهد دیگران آنها را تفسیر کنند و هفته طراحی وسیله ای عالی برای انجام این کار فراهم می کند."

دونالد نکسومالو[4]، طراح داخلی برنده جایزه و صاحب DNX Interior Design، می گوید: "در سرتاسر جهان، نمایشگاه‌های طراحی ثابت کرده‌اند که روشی بسیار مؤثر برای ایجاد بینش مثبت از صنعت طراحی محلی است، و نوری را بر صنعتی پر از امیدواری، راه‌حل‌های خلاقانه و پتانسیل فوق‌العاده می‌تاباند. آنها بستر فوق العاده ای را برای طراحان با استعداد و جوان فراهم می کنند تا خود را نشان دهند. به همین دلیل است که من از برگزاری این هفته‌های دکور و طراحی برای معرفی صنعت طراحی محلی استقبال می کنم."

هفته‌های طراحی بین‌المللی همچنین به نیرویی ضروری در تسهیل ارتباطات، شروع همکاری‌ها و نشان دادن استعدادهای جدید و کشف نشده، و گرد هم آوردن گروه‌ها و افراد با استعداد برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌ها و ایده‌های خود تبدیل شده‌اند که نقش ارزشمندی در حفظ انگیزه جامعه طراحی ایفا می‌کند. این رویداد نمایشگاهی الهام بخش برای نشان دادن قدرت طراحی است.

RX Africa اعلام می‌کند که هفته‌های دکور و طراحی کیپ تاون و ژوهانسبورگ، منبع بسیار دست‌نخورده‌ای از خلاقیت و طراحی را برای هموار کردن مسیر به سوی آینده‌ای بهتر برای همه به ارمغان می‌آورد، و در حالی که این کار را انجام می‌دهد، برای همه کسانی که در این رویداد شرکت کرده و یا از آن بازدید می‌کنند، فرصت بسیار خوبی را برای برقراری ارتباط، گفتگو، خلاقیت و لذت بردن از خود فراهم می‌کند.

زمان برگزاری

  • 19 تا 25 ژوئن 2023: هفته دکور و طراحی کیپ
  • 22 تا 25 ژوئن 2023: Decorex کیپ تاون و 100% Design Africa در مرکز همایش بین المللی کیپ تاون
  • 31 جولای- 6 آگوست 2023: هفته دکور و طراحی ژوهانسبورگ
  • 3 تا 6 آگوست 2023: Decorex Joburg، Design Joburg و 100% Design Africa در مرکز همایش ساندتون[5].

منبع:

https://www.bizcommunity.com/Article/196/352/235918.html


[1] Decor & Design Weeks

[2] Carol Weaving

[3] Sandra Barrow

[4] Donald Nxumalo

[5] Sandton

کد خبر 15552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =