به دعوت «جنبش راه انقلابی جایگزین» و کمپین تحریم حامیان «اسرائیل» در لبنان؛ نشست هم‌اندیشی در ساختمان روزنامه السفیر جهت بررسی کتاب پژوهشگر لبنانی آقای خریستو المر با عنوان «الفلسطینیون والتحرر- موقف مسیحی» ؛ فلسطینی‌ها و آزادیخواهی؛ موضعگیری مسیحیان، برگزار شد.

  • کتاب: "فلسطینیون والتحرر، موقف مسیحی"؛ فلسطینی‌ها و آزادی و موضعگیری مسیحیان

https://al-akhbar.com/Images/ArticleImages/20236212246514638229818465145558.jpg

به دعوت «جنبش راه انقلابی جایگزین» و کمپین تحریم حامیان «اسرائیل» در لبنان؛ نشست هم‌اندیشی در ساختمان روزنامه السفیر جهت بررسی کتاب پژوهشگر لبنانی آقای خریستو المر با عنوان «الفلسطینیون والتحرر- موقف مسیحی» ؛ فلسطینی‌ها و آزادی؛ موضعگیری مسیحیان، برگزار شد.

در این نشست شخصیت‌های فرهنگی و روحانی مسیحی شرکت و در سخنرانی‌های خود اظهار داشتند که این کتاب قضیه فلسطین را از دیدگاه مسیحیت بازگو و ارائه کرده و در این راستا منتشر شده است.  از لحاظ آنان، این کتاب با روشی تهیه شده که قشرهای مختلف جامعه قادر به خواندن آن می‌باشند؛ زیرا حاوی دیدگاه‌های انسانی است که بر محوریت انسان و دفاع از مصالح انسانی به رشته تحریر در آمده است و همچنین دفاع و حمایت از مظلوم که تحت ظلم طرف‌های داخلی و یا خارجی قرار گرفته به صرف نظر از هویت ظالم و مظلوم، موضوع دیگریست که در این کتاب مطرح شده است.

لینک مربوطه:  خریستو المرّ: الفلسطینیون والتحرر

کد خبر 16290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =