برگزاری مراسم معتبر World Travel Awards برای اولین بار در گرجستان

مراسم اهدای جوایز بین المللی جهانگردی که به «اسکار گردشگری» نیز معروف است، برای اولین بار در گرجستان برگزار می شود. به گزارش سرویس مطبوعاتی دولت آجارا، در 28 تا 29 سپتامبر، باتومی میزبان این رویداد معتبر خواهد بود و یک مجمع گردشگری در شهر دریای سیاه گرجستان برگزار می شود که در آن حداکثر 300 نماینده شرکت های مسافرتی پیشرو و همچنین سازمان های تجاری و دولتی از بیش از 20 کشور جهان شرکت خواهند کرد.

مراسم اهدای جوایز بین المللی جهانگردی که به «اسکار گردشگری» نیز معروف است، برای اولین بار در گرجستان برگزار می شود. به گزارش سرویس مطبوعاتی دولت آجارا، در 28 تا 29 سپتامبر، باتومی میزبان این رویداد معتبر خواهد بود و یک مجمع گردشگری در شهر دریای سیاه گرجستان برگزار می شود که در آن حداکثر 300 نماینده شرکت های مسافرتی پیشرو و همچنین سازمان های تجاری و دولتی از بیش از 20 کشور جهان شرکت خواهند کرد.

در مراسمی که در 29 سپتامبر برگزار می شود، از مقاصد پیشرو گردشگری در اروپا نام برده می شود. یکی از نامزدهای جوایز جهانی سفر شامل باغ گیاه شناسی و بلوار باتومی است.

جایزه جهانی سفر در سال 1993 تاسیس شد و امروزه جایگاه مهمی در تقویم جهانی رویدادهای صنعت به خود اختصاص داده است.

این برند موضوعات پیشرو صنعت گردشگری، تصمیم گیرندگان، و همچنین نمایندگان رسانه های رتبه بندی (مجلات، روزنامه ها، تلویزیون، رادیو، سیستم عامل های آنلاین، شبکه های اجتماعی و غیره) را متحد می کند. این جایزه بهترین مقاصد گردشگری، هتل ها، آژانس های مسافرتی، جاذبه ها و همچنین شرکت ها و کشورها حمل و نقل دریایی، جاده ای و هوایی را به رسمیت می شناسد.

تاریخ: 2023/9/27

منبع:پایگاه خبری newsgeorgia

https://www.newsgeorgia.ge/ceremonija-vruchenija-prestizhnoj-premii-world-travel-awards-vpervye-projdet-v-gruzii/

کد خبر 17240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =