جشنواره نایروبی:  تجلیل از تنوع فرهنگی کنیا در تمام ابعاد مختلف

کمیته سازماندهی جشنواره نایروبی همزمان با آماده شدن برای دومین دوره جشنواره نایروبی، فراخوان هایی را برای ساکنان نایروبی اعلام کرده است.

 کمیته سازماندهی جشنواره نایروبی همزمان با آماده شدن برای دومین دوره جشنواره نایروبی، فراخوان هایی را برای ساکنان نایروبی اعلام کرده است.

این رویداد قرار است از 21 الی26 آذرماه 1402 در پارک اوهورو نایروبی برگزار شود.

امسال انتظار می رود صد هزار نفر از ساکنان نایروبی برای رویداد جشنواره نایروبی در پارک اوهورو شرکت کنند و حال و هوای شهر خود را تجربه کنند.

از جمله چیزهایی که آنها جشن خواهند گرفت، تنوع و استعداد مردم نایروبی است، چه در موسیقی، آشپزی، هنر یا هر چیز دیگری که فرهنگ کشور را به عنوان مردم نایروبی تجلیل می کند.

دکتر آناستازیا نیالیتا، مدیر اجرایی این جشنواره درباره این فرصت گفت:  این فرصتی برای جوانان نایروبی است تا برای شرکت در مراسم 5 روزه در ماه دسامبر انتخاب شوند.ما از افراد رده سنی 18 تا 80 سال دعوت می کنیم تا یک کلیپ یک دقیقه ای از استعداد خود را تا چهارم آبان ماه از طریق واتساپ ارسال کنند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی جشنواره و مدیرکل فرهنگ، هنر و میراث شهرستان، آقای کلمنت «کلمو» سیجنی، قول داد که برنامه‌ای فوق‌العاده ارائه کند که هنر نوازندگان، موسیقی‌دانان، هنرمندان آشپزی و تجسمی برتر نایروبی را به نمایش بگذارد.

آقای سیجنی توضیح داد «استعدادهای توانمند زیادی در شهرستان نایروبی وجود دارد و ما امیدواریم هر کسی که احساس می‌کند چیزی منحصر به فرد برای ارائه دارد، ویدیویی از توانایی‌های خودرا بفرستد تا بتوانیم بستری برای آنها فراهم کنیم تا استعدادهای خود را در جشنواره نایروبی به نمایش عموم بگذارد. حتی ورزشکاران و زنان می توانند محتوای خود را ارسال کنند، ایده ما این است که تنوع فرهنگی نایروبی را در تمام اشکال مختلف آن جشن بگیریم.

اولین دوره جشنواره نایروبی در دسامبر 2022 برگزار شد.

رویداد امسال نشان دهنده بازگشایی رسمی پارک اوهورو است که در طول سال در حال بازسازی بوده است. پارک اوهورو آماده تحویل به دولت شهرستان نایروبی است و برای ساکنان نایروبی و بازدیدکنندگان شهر آماده است تا از امکانات مدرن آن لذت ببرند.پارک اوهورو دارای چندین غذاخوری و هتل‌های سطح بالا می باشد.

 منبع:

 https://www.kbc.co.ke/the-nairobi-festival-organising-committee-calls-for-submissions/

کد خبر 17443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =