گرجستان میزبان روز جهانی گردشگری سال 2024

به گزارش اداره ملی گردشگری گرجستان، بر اساس تصمیم سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در سال 2024 گرجستان میزبان روز جهانی گردشگری خواهد بود.

به گزارش اداره ملی گردشگری گرجستان، بر اساس تصمیم سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در سال 2024 گرجستان میزبان روز جهانی گردشگری خواهد بود. موضوع اصلی رویداد برنامه ریزی شده برای سال 2024 "گردشگری و صلح" است. دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، وزرای گردشگری کشورهای عضو این سازمان و سایر مقامات عالی برای حضور در رویدادهای بزرگ روز جهانی گردشگری که شامل برگزاری رویدادهای فرهنگی و پنل های بحث موضوعی و همچنین بازدید از اماکن مختلف گردشگری کشور است، از گرجستان بازدید خواهند کرد. برگزاری این رویداد در گرجستان کمک قابل توجهی به موقعیت این کشور به عنوان یک مقصد گردشگری برجسته در سراسر جهان خواهد کرد.

در طول سال 2023، موافقت نامه های همکاری گردشگری و یادداشت های تفاهم با چندین کشور از جمله اسرائیل، جمهوری دومینیکن، گواتمالا و سریلانکا امضا شد. فرمت ذکر شده همکاری مبنای بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن بهترین تجربیات کشورهای شریک، تعمیق روابط با آنها در حوزه و افزایش بیشتر جریان بازدیدکنندگان است.

منبع:پایگاه خبری اینترپرس نیوز

تاریخ: 27 دسامبر 2023

https://www.interpressnews.ge/ka/article/782768-2024-cels-sakartvelo-msoplio-turizmis-dges-umaspinzlebs

کد خبر 18072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =