گزارش Arab News  از ظرفیت های گردشگری گرجستان

عرب نیوز، یکی از پرمخاطب ترین نشریات در عربستان سعودی و کشورهای حوزه خلیج فارس، در مورد ظرفیت های گردشگری گرجستان می نویسد.

عرب نیوز، یکی از پرمخاطب ترین نشریات در عربستان سعودی و کشورهای حوزه خلیج فارس، در مورد ظرفیت های گردشگری گرجستان می نویسد.

خبرنگار این نشریه در چارچوب تور مطبوعاتی اداره ملی گردشگری به گرجستان سفر کرده بود.وی در مقاله خود در این زمینه آورده است: "گرجستان برای اعراب غریبه نیست، در سال 2022 بیش از 140 هزار نفر از کشورهای حوزه خلیج فارس از این کشور دیدن کردند که 79 درصد از بازدیدکنندگان از عربستان سعودی هستند. پس از سه ساعت و نیم پرواز، توریستی که از منطقه خلیج فارس وارد گرجستان می شود، آمیزه ای از فرهنگ اروپایی و آسیایی را خواهد یافت. در خیابان روستاولی، هم معماری نئوکلاسیک، همچنین ساختمان های دوران شوروی که به کافه ها یا فضاهای خلاقانه تبدیل شده اند را خواهید دید. در کنار میراث فرهنگی غنی، دلیل دیگری نیز وجود دارد که گردشگران را به این کشور جذب می کند. کوه های پوشیده از برف قفقاز هرگز از شما دور نیستند. در طول سال، کوه های قفقاز مقصدی ماجراجویی برای اسکی بازان و اسنوبورد سواران است. مردم محلی مردمی مهمان نواز هستند، به راحتی می توان غذاهای خوشمزه را در اینجا پیدا کرد و با مردم ارتباط برقرار کرد."خبرنگار در مقاله به تشریح دیدنی های تفلیس، از جمله متخی، آبانوتوبانی، ناریقالا، باغ گیاه شناسی تفلیس، پل خشک و بازار می پردازد.

عرب نیوز بیش از یک میلیون مشترک در شبکه های اجتماعی دارد. این نشریه در عربستان سعودی، امارات متحده عربی، کویت، قطر، بحرین و عمان محبوب است.

منبع: پایگاه خبری شبکه 1 تلوزیون گرجستان

تاریخ: 2024/01/09

https://1tv.ge/news/arab-news-i-saqartvelos-turistuli-potencialis-shesakheb-wers-saqartvelos-margaliti-mogzauroba-tbilisshi/

کد خبر 18200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =