رهبری سیاسی و نظامی نیروهای مسلح طی چند هفته آینده طرح مشارکت داوطلبان زنان در ارتش را ارائه خواهد کرد تا زنان یونانی بتوانند در ارتش خدمت کنند.

رهبری سیاسی و نظامی نیروهای مسلح طی چند هفته آینده طرح مشارکت داوطلبان زنان در ارتش را ارائه خواهد کرد تا زنان یونانی در ارتش خدمت کنند. اکنون وزارت دفاع ملی، همانطور که توسط آقای دندیاس، وزیر دفاع ملی اعلام شده است، به عنوان بخشی از تجلیل از روز زن، می خواهد به زنان این فرصت را بدهد که داوطلبانه در «ارتش شهروندان» خدمت کنند.

 بر اساس اولین تفکرات در وزارت دفاع، زنان - شهروندانی که به ارتش می پیوندند، در ابتدا داوطلبانه افسران آزمایشی در تخصص های خاص خواهند بود. این طرح برای تخصص ها چه پیش بینی می کند؟ بر اساس برآوردهای اولیه کارشناسان، این امر به این معناست که برای افسران ذخیره در رشته‌هایی مانند پزشکی و پرستاری یا فناوری اطلاعات، مهندسی، حقوقی و تخصص‌های مشابه مرتبط خواهد بود.

تخمین زده می شود این گروه از زنان به عنوان افسران کادر، حقوقی برابر با افسران ذخیره که دوره ۱۸ ماهه دارند و تقریباً ۸۰۰ یورو در ماه حقوق می گیرند، دریافت خواهند کرد. اگر این مدل موفق شود، به تدریج به بخش ‌های بزرگ‌ تری از جمعیت و همچنین به تخصص‌های رزمی ‌تر تعمیم خواهد یافت. این امر در نهایت منجر به این خواهد شد که چگونه می‎توان به بهترین نحو از سرمایه های انسانی یونان نه تنها در سطح مدیران، بلکه در سطح سربازگیری داوطلبانه بهره برداری کرد.

منبع: naftemporiki 

Γυναίκες στον ελληνικό «Στρατό των Πολιτών»: Οι θέσεις και οι αμοιβές τους (naftemporiki.gr)

کد خبر 19173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =