	درباره شرکت پپسی و کمپین‌های تحریم لبنانی

 درباره شرکت پپسی و کمپین‌های تحریم لبنانی

  • درباره شرکت پپسی و کمپین‌های تحریم لبنانی

الحرب تخیّم علی صیف لبنان

در حالی که تبلیغ جدید «پپسی» با حضور هشت تن از افراد مشهور عرب و خارجی تحت عنوان «تشنه بمان» راه اندازی شده، با انتقادات شدید افکار عمومی مردم لبنان نسبت به مردم فلسطین که بیش از هفت ماه است که در معرض نسل کشی قرار گرفته اند، همراه شد. همزمان با تبلیغ پپسی ، کمپینی با عنوان «تحریم‌گر بمان» در حمایت از ستارگانی که به‌طور غیرمستقیم اعلام کردند که از پذیرش دعوت به شرکت در تبلیغ جدید پپسی خودداری کرده‌اند. ایجاد شد.

نجوم مصر: «خلیک عطشان» x «خلیک مقاطع»

از جمله هنرمندان عربی که در تبلیغات پپسی شرکت کردند، خواننده پاپ عمرو دیاب، فوتبالیست معروف محمد صلاح و تعدادی از بازیگران، نوال الزغبی خواننده لبنانی و روبرتو کارلوس ستاره فوتبال برزیل. امری که موجب خشم طیف وسیعی از علاقمندان و طرفداران این هنرمندان و خوانندگان شد.

پس از پخش کردن آگهی از شبکه های ماهواره ای، شبکه های اجتماعی بلا فاصله مملو از دعوت های تحریم شرکت کنندگان آن شد. فعالان فضای مجازی اصول حاکم بر همکاری این هنرمندان با "پپسی" را که به حمایت از صهیونیست ها معروف است، زیر سوال بردند. کمپین های مجازی نیز علیه خوانندگان عرب راه اندازی شده است که جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را به صورت روزانه یادآوری میکند.

مخالفت‌ها پیش از این، عمر دیاب را به دلیل سکوت او در مقابل قتل‌عام رژیم صهیونیستی هدف قرار داده بود و با حمایت او از پپسی، انتظار می‌رود کنسرت او که قرار است در تابستان امسال در لبنان اجرا شود را لغو کنند. در ایام اخیر، فعالان مجازی بیش از ماه‌های گذشته بر تحریم پپسی و سایر محصولات حامی اسرائیل تاکید داشتند. و بسیاری از تهیه‌کنندگان و کارگردانان تبلیغات کوتاهی را با موضوع تحریم این شرکت‌ها ساختند.

نجوم مصر: «خلیک عطشان» x «خلیک مقاطع»

صفعة «الهضبة» هَوَتْ به إلی «القاع»؟

نجوم یروّجون لـ «بیبسی»: ألا تخجلون؟

الحرب تخیّم علی صیف لبنان

کد خبر 19872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =