از تاریخ ۱۵ فوریه ، روند آموزشی در ۳۶۹ مدرسه دولتی و خصوصی در شهرهای تفلیس ، کوتایسی و روستاوی به صورت حضوری ادامه یافت.

درتاریخ ۱۵ فوریه ، روند آموزشی در ۳۶۹ مدرسه دولتی و خصوصی در شهرهای تفلیس ، کوتایسی و روستاوی به صورت حضوری ادامه یافت.  در تمامی این مدارس، با زیرنظر وزارت آموزش و بهداشت،  فضای آموزشی امن برای دانش آموزان فراهم شده است. طبق تصمیم شورای هماهنگی، برای دانش آموزان کلاس پنجم تا دوازدهم پوشیدن ماسک صورت در مدارس الزامی و برای دانش آموزان کلاس های ابتدادی (چهار سال اول) اختیاری می باشد. برای دانش آموزان با نیازهای ویژه آنان ، پروتکل و توصیه های خاص و مربوطه تدوین شده است. آزمایش سیستماتیک  کووید ۱۹ برای معلمان و کارمندان اداری مدارس اجباری خواهد بود. در دو هفته اخیر، در مدارس دولتی و خصوصی این آزمایش بر روی ۴۶۳۰۰ معلم و کارمندان اداری مورد آزمایش قرار گرفته اند که فقط ۰.۵٪ از آنها جواب آزمایش مثبت تأیید شده است.

والدین دانش آموزان مدارس دولتی این امکان را دارند که بین آموزش به صورت حضوری و به صورت از راه دور (آنلاین) یکی را انتخاب کنند.  طبق آخرین داده ها ، تنها  ۱۲٪ دانش آموزان در سراسر گرجستان روش آموزش به صورت از راه دور(آنلاین) انتخاب کرده اند و در صورت تمایل، هر روز چهارشنبه امکان تغییر انتخاب شان را خواهند داشت. قابل ذکراست که دانش آموزان با نیازهای ویژه در سراسر کشور نیز از این فرصت انتخاب روش آموزشی را برخوردار هستند.

https://www.mes.gov.ge/content.php?id=۱۱۷۶۰&lang=geo

کد خبر 4065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =