بر اساس بیانیه سازمان دهندگان، جشنواره بین المللی موسیقی و هنر دریای سیاه باتومی ، که برای سپتامبر 2021 برنامه ریزی شده بود ، این جشنواره به دلایل شیوع همه گیری کرونا برگزار نخواهد شد.

بر اساس بیانیه سازمان دهندگان، جشنواره بین المللی موسیقی و هنر دریای سیاه باتومی ، که برای سپتامبر 2021 برنامه ریزی شده بود ، این جشنواره به دلایل شیوع همه گیری کرونا برگزار نخواهد شد. به گفته برگزارکنندگان،این تصمیم  به دلیل مشکلات ناشی از همه گیری کرونا و در نتیجه توصیه های دفتر یونسکو در گرجستان گرفته شده است. به گفته آنها ، نهمین جشنواره در سپتامبر 2022 تحت حمایت یونسکو برگزار خواهد شد. به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، در ماه اکتبر سال گذشته این جشنواره با محدودیت های اعمال شده توسط وزارت بهداشت، بصورت آنلاین و بدون حضور تماشاگران برگزار شد. جشنواره بین المللی موسیقی کلاسیک باتومی در سال 2013 توسط اِلیسو بولکوادزه ، پیانوزن برجسته گرجی، هنرمند صلح یونسکو ، دارنده نشان لژیون افتخار فرانسه تاسیس شده است. این جشنواره تحت حمایت یونسکو و دولت گرجستان همه ساله برگزار می شود.

https://sputnik-georgia.com/culture/20210811/252560350/baTumSi-musikisa-da-xelovnebis-yovelwliuri-festivali-aRar-Cacardeba.html

کد خبر 8030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =