به منظور افزایش تورهای گردشگری، اداره ملی گردشگری وزارت اقتصاد و توسعه پایدارگرجستان برای نمایندگان رسانه های بین المللی سفرهای متبوع را برگزار می کنند.

روزنامه نگاران انگلیسی از مسافران  به گرجستان دعوت می کنند.

به منظور افزایش تورهای گردشگری، اداره ملی گردشگری وزارت اقتصاد و توسعه پایدارگرجستان برای نمایندگان رسانه های بین المللی سفرهای متبوع را برگزار می کنند. اداره گردشگری میزبان سردبیر و عکاس نشریه انگلیسی Calvert Journal است. Calvert Journal یک مجله مسافرتی و فرهنگی است که مقالات و گزارش های تصویری درباره اروپای شرقی ، قفقاز و آسیای مرکزی منتشر می کند. نمایندگان نشریه انگلیسی از منطقه کوهستانی گرجستان - توشِتی دیدن کردند و در آنجا از روستاهای اُمالو ، بوچورنا ، شِناکو ، دیکلو و دیگر جاذبه های گردشگری دیدن و عکاسی کردند. در طول این سفر، روزنامه نگاران انگلیسی با فرهنگ منطقه توشتی ، سنت ها ، غذاهای سنتی منطقه آشنا شدند و از برج ها و زیارتگاه ها بازدید کردند. سردبیر مجله Calvert یک مقاله گسترده در مورد توشتی تهیه خواهد کرد. مِدِآ جاناشویلی ، سرپرست اداره ملی گردشگری گفت: "رسانه های چاپی نقش ویژه ای در بازار گردشگری انگلستان ایفا می کنند زیرا یکی از بهترین ابزارها برای انتشار اطلاعات است. بنابراین ، وظیفه ماست،با کانال های ارتباطی مناسب،  خود را بر روی مخاطب هدف قرار دهیم و محصول گردشگری خاصی را ارائه دهیم. درحال حاضر میزبان سردبیر و عکاس یکی از نشریات برجسته ای هستیم که از منطقه  توشتی دیدن کرده اند، و در نتیجه مقاله مفصلی برای مسافران احتمالی انگلیسی خواهیم داشت. "نادیا بِرد، روزنامه نگار انگلیسی نیز بر گرجستان به عنوان کشوری جذاب برای گردشگران تمرکز دارد. وی گفت: ""من زیاد به گرجستان سفر می کنم و می توانم بگویم، که مطنقه توشتی مورد علاقه من است. در گرجستان جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد ، اما منطقه توشتی با زیبایی،طبیعت شگفت انگیز، سنت های محلی ، مردم ، مهمان نوازی متمایز است. فاصله تا منطقه توشتی نسبتاً زیاد است و گردشگران زیادی به آنجا نمی روند ، بنابراین این منطقه کاملاً امن است. من به گردشگران توصیه می کنم از گرجستان و مخصوصاً از این منطقه دیدن کنند".

https://imedinews.ge/ge/regioni/216479/britaneli-jurnalistebi-tushets-etsvivnen--isini-mogzaurebs-saqartveloshi-chamosvlisken-moutsodeben

کد خبر 8309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =